gtosay

۶۷ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دانلود تحقیق پلورالیزم دینی در نگاه شهید مطهری 25 ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 26

مقدمه

‏مـانـدگـاری, پـویـایـی و پیوستگی ادیان در جاری زمان, بسته به دلـبـسـتـگـی و پـای بـنـدی پیروان و گروندگان به ‏آنهاست. زیرا دیـنـداری, سـعادت و رستگاری و کامیابی خویش را در باورمندی به آمـوزه هـای دیـنی خود می داند ‏و با چنین انگاره ای, خود را از درون پـای بند به پشتیبانی و دفاع از آن می بیند.

بر همین اساس شـخـص دیـنـدار ‏حـاضـر اسـت برای دست یابی به سعادت و رستگاری, هـرگـونـه پـشتیبانی مادی و معنوی را در جهت تواناسازی و ‏نشر و گسترش دین مورد نظر خود انجام دهد. بی گمان, اگر ادیان از چنین پای بندی و پشتیبانیهایی که گاه تا مـرز ‏فـداکاری و از جان گذشتگی نیز پیش می رود, بی بهره بودند, دوران حـیـات و ماندگاری آنان دیری نمی پایید و هر ‏دینی به طور طـبـیـعـی اندکی پس از ظهور, از میان می رفت, همان گونه که اگر ادیـان بـاطل می بودند و دور نمایه ‏ای تهی از آموزه های کارآمد داشـتـند نیز, دوام نمی آوردند

بر این اساس, پایندگی ادیان, با چـشـم پـوشـی از ‏دورنـمایه و رسالت آنها, بیش از هر عامل دیگری بـسـتـه بـه پـیـروی جدی و پشتیبانیهای بی دریغ گروندگان به آن ‏ادیـان است. طبیعی است که پیروان هر دین و آیینی, تنها باورهای خـود را بـر حـق و صحیح بدانند و ادیان و مذاهب ‏دیگر را باطل و نارسا بینگارند. این گونه اختلافها و فرقها و ناسانیها و مرزبندیها, تنها در بین ادیـان نـیـسـت, بـلکه در ‏داخل هر دینی نیز ممکن است گرایشها و مـذهـبـهـای گـوناگونی وجود داشته باشد و پیروان هر یک از آنها تـنـهـا ‏مذهب خود را بر حق بدانند و مذاهب دیگر را باطل.

البته روشـن اسـت که در نظر گروندگان, هیچ گاه ادیان و ‏مذاهب دیگر با هـم یـکسان نیستند, ممکن است پاره ای را نزدیک تر و پاره ای را دورتـر از حـق بـدانند و یا پاره ای ‏را باطل و پاره ای نارسا و نـاتمام بدانند. اکنون این پرسش مورد گفت وگوست که آیا رستگاری و سـعـادت مـندی ‏انسان, ویژه پیروی و عمل به یک دین است و تنها پـیـروان هـمان دین اهل نجات و رهاییند؟ یا این که دین حق تنها ‏یـک آیـیـن نـیـست دینهای حق بسیارند و انسانها از هر یک پیروی کـنـنـد, درست است؟ در صورتی که پذیرفتیم ‏که دین حق همواره یکی بـیـش نـیـست و ممکن نیست همه ادیان بر حق باشند, اگر کسی بدون داشـتـن دیـن حق و ‏باور درست, کارهای نیک و شایسته مورد پسند و خواست شرع انجام دهد, آیا کار او پاداش خواهد داشت؟ ‏

پـرسـشهایی از این دست, مدتهاست که محققان و اندیشه وران را به اندیشه وا داشته و بحثهایی هم ارأه شده است. ‏

شـهـیـد مرتضی مطهری از طرح کنندگان نخستین این بحث به شمار می رود که می نویسد: ‏

‏(... آیـا دیـنی غیر دین اسلام مقبول است و یا دین مقبول, منحصر بـه اسـلام است؟ و به عبارت دیگر, آیا آنچه لازم ‏است فقط این است که انسان یک دینی داشته باشد و حداکثر این است که آن دین منتسب بـه یـکـی از پیغمبران ‏آسمانی باشد و دیگر فرق نمی کند که کدام یـک از ادیان آسمانی باشد, مثلا مسلمان یا مسیحی یا یهودی و حتی ‏مجوسی باشد؟ یا این که در هر زمان دین حق یکی بیش نیست؟)

اسـتـاد شهید در کنار این بحث, مساله کارهای نیک ‏نامسلمانان را بـه شـرح بـحث کرده است: اگر کسی بدون باور به دین حق, کار نیک پـذیـرفـتـه شده و مورد امضای ‏دین حق را انجام دهد, آیا کار او پـاداش خـواهـد داشـت, یـا نـه؟ و آیـا شرط پاداش داشتن کارهای شایسته, ایمان ‏به دین حق است یا نه؟ در دو, سـه دهـه اخیر, بویژه پس از پیروزی انقلاب اسلامی, شماری, بـا تـرجـمـه آثار ‏متکلمان و فیلسوفان غربی در این باب و بازگو کـردن انـدیـشه های آنان, به این گونه بحثها در محفلهای علمی و ‏دانـشـگـاهـی دامـن زده اند. به نظر می رسد, دست کم, شماری از ایـنـان بـه انـگیزه های سیاسی و با هدف شبهه ‏افکنی و سست کردن پـایـه هـای ایمان اسلامی در جوانان وارد این میدان شده و مسأل کـهـنـه و چند دهه پیش اروپا ‏را با تفسیرها و تحلیل و بررسیهای نـادرسـت و در قـالـبـهـای جـدید قرار داده اند و می خواهند با دسـتاویزهای ‏سست به متون دینی و بهره گیری از سروده های شاعران و قـطـعـه های ادبی و عرفانی آن را با معیارها و ترازهای ‏اسلامی نـیـز سازوار جلوه دهند, حتی شماری از مدعیان روشنفکری به دروغ بـه عـالمانی پیرایه بسته اند که آنان حق ‏را ویژه یک شریعت نمی دانند.

در ایـن نوشتار, برآنیم گذری و نظری بر اندیشه های اندیشه ور و فـیـلـسـوف بـزرگ ‏دنیای اسلام, شهید مرتضی مطهری و بهره گیری از دیـدگاههای وی در این زمینه, داشته باشیم و درستی و یا ‏نادرستی پـلـورالـیـزم دیـنـی و تـکـثـرگرایی را به بوته بحث بگذاریم و پـیـامـدهای تکثرگرایی دینی را از نظر ‏بگذرانیم ولی پیش از آن, بـایـسـتـه اسـت بـه مـعنای پلورالیزم در فرهنگ غرب و کاربرد و قـرأـتـهـای گـونـاگون ‏آن اشاره کنیم و گونه های پلورالیزم را یادآور شویم.‏

معنای پلورالیزم

پـلورالیزم از ریشه Plural به معنای جمع, فزونی و پرشمار است و در فـرهـنـگ هـای ‏انـگـلیسی به معنای جمع گرایی, چند گانگی و تـکثرگرایی به کار رفته است. همچنین به حکومتهای أتلافی که از ‏چـند حزب, گاه مخالف هم به وجود می آیند و کسانی که چندین همسر دارنـد و مـشـرکان و چند خدا باوران, از ‏باب این که چندگانگی و فزونی در آنها وجود دارد اطلاق می گردد. بـر همین اساس, در فرهنگ غرب, ابتدا به ‏کسانی که چند مقام دینی را در کـلـیسای کاتولیک عهده دار بوده و از این رهگذر درآمدهای بـسـیـاری داشـته اند, ‏پلورالیست Pluralist گفته می شده است. ولـی سپسها, این مفهوم گسترش یافته و به همه کسانی که درآمدهای گـونـاگـون و بـسـیار داشته و از چند جا درآمد به دست می آورده انـد, چـه دسـت اندرکار کلیسا و پستهای کلیسای ‏کاتولیک باشند و چـه نـباشند پلورالیست, گفته شده است و کم کم در هر مقوله و هر چـیزی که, به گونه ای ‏چندگانگی در آن راه داشته این واژه در آن به کار رفته است که در مقوله های دینی, فرهنگی و سیاسی, کاربرد ویژه ‏خود را دارد.

در فرهنگهای سیاسی در معنای پلورالیزم نوشته اند: (پلورالیزم یا مسلک کثرت, نام آن فلسفه سیاسی ‏است که گوید علاقه فـرد نباید منحصر به پیوستگی سیاسی وی با دولت باشد, بلکه علاقه هـای دیگر دارد, مانند ‏علاقه اقتصادی, مذهبی و غیره و این علایق, بـایـد در تـعـیین خط مشی و سیاست جامعه مورد توجه قرار گیرد و ‏مـفـهـوم دیـگر آن اعتقاد به لزوم تعدد احزاب و جماعات و انواع انـجـمـنـها و عقاید و سلیقه ها در اجتماع است و ‏پرورش و تشویق ایـن تـعـدد و کثرت دستجات و موافقت دولت با شرکت ایشان در امر حکومت و اداره امور جامعه.

ایـن مـسـلک برابر (مونیسمMonism‏) () قرار دارد که آن را فرضیه (مـونـسـتـیک) دولت نامند و گوید: حق ‏حاکمیت (سورنته) حق منحصر دولـت و اراده اعـلای دولت است و تمام موسسات و افراد باید تابع دولت سیاسی ‏باشند. طبق آیین پلورالیست آتوریته حکومت در درون یک جامعه باید تقسیم شـود بـیـن گـروهـهای مختلف, مانند: ‏گروههای مذهبی و اجتماعی و اقـتـصادی و در انحصار دولت نباشد. این جماعت بر سه فرقه تقسیم می شود, افراطی ‏تفریطی و اعتدالی...)در تـعـریف بالا, بیش تر به پلورالیزم سیاسی توجه شده, ولی روشن اسـت که در بعد دینی و ‏فرهنگی نیز همین تعریف راست می آید و در مـفـهـوم پـلـورالیزم در گونه های گوناگون آن, جمع گرایی, گروه ‏گـرایی و چندگانگی نهفته است.

اکنون کاربرد پلورالیزم در دنیای غـرب بـر ایـن مـحـور اسـتـوار است که اصل ‏زندگی در جامعه و یا سـرزمـیـنی که ساکنان آن در نژاد, فرهنگ,زبان و دین ناسانیها و جـدایـیـهـایی دارند, امری ‏ناگزیر است و ما باید بپذیریم که در چـنـیـن جامعه ای, بر خلاف عقاید گوناگون و ناسازگار و اختلافهای ژرف ‏اعـتـقـادی و فـرهنگی و نژادی, زندگی صلح آمیز و به دور از تـنش ممکن است و یکان یکان جامعه باید یکدیگر را ‏تاب بیاورند و بپذیرند. الـبـتـه در شکلهای دیگری نیز اندیشه تکثرگرایی بروز و نمود می یابد که پرداختن به آنها از ‏حوصله این نوشتار بیرون است.‏

گونه های پلورالیزم

پـلـورالـیـزم در فرهنگ غرب, چنانکه دیدیم, کاربردهای گونه گون دارد و بـه هـمـپـا و ‏همراستای آن, به گونه های بسیاری نیز بخش شده که مهم ترین آنها, اینهایند:

‏‏1. پلورالیزم سیاسی: پـلـورالیزم سیاسی, باورمندی به پخش قدرت در گروههای گوناگون و پـذیـرش بـسـیـاری ‏حـزبـهـا و دسـته ها و گروه هاست. در حقیقت, پـلورالیزم سیاسی لازمه و نتیجه لیبرالیسم است. البته لیبرالیزم هـمـه جا ‏با پلورالیزم سیاسی هماهنگ نیست و ناسانیها و فرقهایی بـا هـم دارنـد. بـراساس اندیشه پلورالیزم سیاسی, برای ‏نگهداشت جـامـعه از گزند خودکامگی و استبداد, بایستی همه کسان و گروهها و حـزبـهـا در قـدرت شریک شوند و ‏تا آن جا که ممکن است قدرت در جـامـعـه پخش گردد و از این که یک فرد و یا یک گروه کانون قدرت شوند, ‏پرهیز گردد.‏

‏2. پـلورالیزم اخلاقی: در پلورالیزم, اخلاقی, هیچ یک از فرایافته هـای اخـلاقـی و ارزشـی بر مدار پایا و پایداری نمی ‏چرخد و ارزش آنـهـا, در ایـن نـگـرش نـاپایاست. در حقیقت, براساس پلورالیزم اخلاقی ارزشها نسبی هستند و درحوزه اخلاق نسبیت حاکم است.

3. پـلـورالـیـزم دینی: تکثرگرایی و پذیرش این نکته که در حوزه ادیـان, حقها بسیارند و هر دینی می تواند بارقه ای ‏از حق داشته بـاشـد. بـدین معنی که ما حقیقت مطلق را در یک دین و مذهب ویژه نـدانـیم, بلکه آن را مشترک میان ‏همه آیینها و مذهبها بدانیم و بر این باور باشیم که سعادت و نجات و رستگاری بسته به پیروی از یـک دیـن نیست, ‏پیروی از هر دینی انسان را به سرچشمه های سعادت رهـنـمـون مـی شود. البته پلورالیزم دینی از جهت گستره ‏فراگیری قلمرو آن فرقهایی دارد که شرح آن خواهد آمد.

پیشینه پلورالیزم

پـلورالیزم, گرچه در سالهای اخیر بر سر زبانها افتاده است و در کـانـون تـوجـه انـدیشه وران قرار ‏گرفته, ولی اندیشه جدید و نو نـیـست. پیشینه اندیشه پلورالیزم را باید در قرنهای پیشین جست. در بـیان فلاسفه یونان ‏ارسطو, به گونه ای به پلورالیزم در حکومت بـاور داشـته است و بر همین اساس اندیشه های استاد خود, افلاطون را ‏کـه نـظـریـه یکجایی و کانونی قدرت داشته, به بوته نقد قرار داده اسـت و بـه روشـنی یادآور شده که گوناگونی ‏مردم در نژاد و زبـان و عـقـیـده و... بـه حال اجتماع مفیدتر است; زیرا حاکمیت کـانـونـی و یکجایی, انگیزه های ‏سالم را برای تکاپوی اجتماع در راه سعادت فردی و جمعی از بین می برد.

ایـن گونه اندیشه ها را سپسها فیلسوفان ‏غربی پی گرفتند, چنانکه از اندیشه های سیرون در قرن اول ب.م و سن اگوستین در قرن پنجم, گونه ای از پلورالیزم ‏استفاده می شود.در دوران معاصر, جان استوارت میل وتی.اچ.گرین و بسیاری دیگر از انـدیـشـه وران غـربی چنین ‏نظریه ای را ابراز داشته اند. فلاسفه آمـریکایی در دوران استقلال آن کشور و در هنگام وضع قانون اساسی تا اندازه ‏ای اندیشه پلورالیزم را گسترش دادند.ریـشـه پـلـورالـیـزم دیـنی, به قرون وسطی و دورانی که مسیحیان کـاتولیک به ‏ویژه بودن رستگاری در مذهب کاتولیک پای می فشردند, بـاز مـی گردد.

در حقیقت, پلورالیزم, بازتاب تندیها و ‏خشونتهای کـلیسای کاتولیک بود. در آن هنگام کشیشان بر این باور بودند که جـز پـیروان کاتولیک, همه به دوزخ ‏افکنده می شوند در نظر آنان, هـیـچ یـک از پیروان دیگر فرقه های مسیحی و پیروان ادیان دیگر, اهـل نـجـات نیستند ‏حتی پیامبران پیشین, مانند: حضرت ابراهیم و حـضـرت مـوسـی(ع).ایـن پـیـامبران گرچه مورد احترام و تکریم ‏کـلـیـسایند, ولی در جایی میان بهشت و جهنم, به نام (لیمبو) می مـانـنـد و تـنها در روز رستاخیز و به وسیله حضرت ‏مسیح به بهشت بـرده مـی شـونـد.









سایر محصولات :
دانلود تحقیق پلورالیزم دینی در نگاه شهید مطهری 25 ص

دانلود تحقیق پلورالیزم دینی...

دانلود تحقیق پلورالیزم دینی در نگاه شهید مطهری 23ص

دانلود تحقیق پلورالیزم دینی در نگاه...

دانلود تحقیق پست مدرنیسم و برنامه ریزی تعلیم و تربیت 34 ص

دانلود تحقیق پست مدرنیسم و...

دانلود تحقیق پرورش کرامت نفس 16 ص

دانلود تحقیق پرورش کرامت نفس 16 ص...

دانلود تحقیق پدیده مرگ 32 ص

دانلود تحقیق پدیده...

پلان بانک

پلان بانک...

پلان ویلای دوبلکس

پلان ویلای دوبلکس...

پلان اتوکد مجتمع تجاری اداری بازار سینا همدان

پلان اتوکد مجتمع تجاری اداری بازار سینا...

دانلود مقاله نقد روایات اهل سنت پیرامون بعثتword

دانلود مقاله نقد روایات...

تاریخچه سازمان مسکن و شهرسازی استان کرمان.؛

تاریخچه سازمان مسکن و شهرسازی استان...

کارآموزی آشنایی با نحوه ی تولید تابلو های برق صنعتی.؛

کارآموزی آشنایی با نحوه...

کارورزی شرکت تهران قطعه تاکستان.؛

کارورزی شرکت تهران قطعه تاکستان.؛...

دانلود مقاله نقش روشنفکران شیعه و سنی در اتحاد مسلمانان word

دانلود مقاله نقش روشنفکران...

کار آموزی تصفیه پسابهای صنعتی شرکت پتروشیمی اراک – واحد ET.؛

کار آموزی تصفیه پسابهای صنعتی شرکت پتروشیمی...

کارآموزی نرم افزارفعالیت در بیمه توسعه.؛

کارآموزی نرم افزارفعالیت در...

کارآموزی آشنایی با واحد پلی اتیلن ترفتالاتPET پتروشیمی شهید تندگویان.؛

کارآموزی آشنایی با واحد...

کارآموزی شرح فرآیند واحد BD_B1 پتروشیمی امیر کبیر.؛

کارآموزی شرح فرآیند واحد BD_B1...

دانلود مقاله آسیب شناسی سازمانword

دانلود مقاله آسیب شناسی سازمانword...

کارآموزی آیفون.؛

کارآموزی آیفون.؛...

راهنمای کنترل آماری فرآیند spc شرکت سازه گستر سایپا.؛

راهنمای کنترل آماری...

کارآموزی نقشه کشی عمومی کارگاه قالب سازی و تراشکاری تکنو طرح.؛

کارآموزی نقشه کشی...

کار آموزی عمران ساختمان بتنی شرکت فنی و مهندسی گیلان مساح.؛

کار آموزی عمران ساختمان بتنی شرکت فنی...

کارآموزی ساختمان های بتنی و فلزی و مراحل اجرای کار.؛

کارآموزی ساختمان های بتنی...

کارآموزی عمران.؛

کارآموزی عمران.؛...

دانلود مقاله امام محمد تقی عword

دانلود مقاله امام محمد...

کارآموزی علمی کاربردی برق شرکت آرشام نگین .؛

کارآموزی علمی کاربردی برق شرکت آرشام...

کارآموزی روند تولید پریز برق مرجان زه دار.؛

کارآموزی روند تولید پریز برق مرجان...

کارآموزی حسابداری مالی اداره پست.؛

کارآموزی حسابداری مالی اداره...

کارآموزی روش شبکه کردن ویندوزxp.؛

کارآموزی روش شبکه کردن...

پروژه کار آفرینی بسته بندی روغن نباتی.؛

پروژه کار آفرینی بسته بندی روغن...

دانلود مقاله حجاب‌ نمادی‌ از جنگ‌ تمدن‌ها word

دانلود مقاله ...

تحقیق رباتیک.؛

تحقیق رباتیک.؛...

کارآموزی عمران .؛

کارآموزی عمران .؛...

کارآموزی سخت افزار و نرم افزار کامپیوتر شرکت سهند رایانه صبا.؛

کارآموزی سخت افزار و...

کارآموزی مراحل مختلف ساخت یک ساختمان.؛

کارآموزی مراحل مختلف ساخت یک...

دانلود مقاله عالم برزخword

دانلود مقاله عالم برزخword...

فایل فلش Blackview_Ultra_Plus_android 5.1mt6735

فایل فلش Blackview_Ultra_Plus_android 5.1mt6735...

کارآموزی پتروشیمی تصفیه خانه جدید همدان.؛

کارآموزی پتروشیمی تصفیه...

گزارش کار متالورژی کارگاه غیرآهنی ۲.؛

گزارش کار متالورژی کارگاه...

کارآموزی عمران.؛

کارآموزی عمران.؛...

کارآموزی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان.؛

کارآموزی شهرک علمی و تحقیقاتی...

کارآموزی الکترونیک اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر.؛

کارآموزی الکترونیک اداره کل بندر...

کارورزی علوم تربیتی.؛

کارورزی علوم تربیتی.؛...

دانلود تحقیق پیشگیری از درد پشت و گردن word

دانلود تحقیق پیشگیری...

پاورپوینت کارآفرینی باغبانی در شهرستان خلخال.؛

پاورپوینت کارآفرینی باغبانی در...

کارآموزی شرکت سهامی مخابرات استان تهران.؛

کارآموزی شرکت سهامی مخابرات استان تهران.؛...

چکیده فرآیند واحد پلی پروپیلن .؛

چکیده فرآیند واحد پلی پروپیلن ...

دانلود تاریخچه سازمان مسکن و شهرسازی استان کرمان .

دانلود تاریخچه سازمان مسکن و شهرسازی...

دانلود تحقیق پیامبر

دانلود تحقیق پیامبر...

کارآموزی جمع آوری شبکه آب و فاضلاب بوشهر.؛

کارآموزی جمع آوری شبکه آب و...

تاریخ چیست
صحت گفتار در روابط
نظریه های کارل مارکس
تحلیل محتوای کتاب های پایه ابتدایی
سلمان رشدی 16ص
سعدی شیرازی
سهراب سپهری نقاش و شاعر
سیمین بهبهانی
شرحی کوتاه بر حافظ
اصحاب اخدود
اصول تربیت از دیدگاه اسلام
اصول و شیوه های حکومت اسلامی
اعتدال و میانه روی در اسلام
اعتقادات مسیحیت

کلمات کلیدی :انلو تحقیق پلورالیزم گونه های ممکن است پلورالیزم سیاسی انیشه های فرهنگ غرب انیشه پلورالیزم rlm rlm همین اساس کار رفته پلورالیزم انیشه سیاسی جامعه پیروان رستگاری کاتولیک پیروی معنای
  • فصل هنری
  • ۰
  • ۰

تحقیق درباره: آسیب دیدگی های متداول در ورزش

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 3

آسیب دیدگی های متداول در ورزش

در هـر ورزشـی باید انتظار آسیب ها، جراحت ها و خطراتاحتمالی آن را داشـتـه بـــاشید، به خصوص در ورزش هایگـروهی. هـر ورزشـی کـه طـبـق آمــار در هر 1000 ساعتبیـش از 5 آسـیـب داشته باشد، جزء ورزش های پرخطر بادرصـد آسیـب بـالا به شـمار مـی رود. راگــبی و لاکروس با30 صـدمه در 1000 ساعت بالاترین حد هستند، درحالیکهبسکتبال و اسکواش هم با آمار 14 صدمه در 1000 ساعتبازی های پرخطری بـحـساب می آیند. تعجب آور اسـت کهبــدانید، دو، و ایروبیک هم با 11 صدمه، زیاد از قافله ورزشهای پرخطر عقب نیستند.

آسیب های ورزشی انواع مختلف دارند، اما قسمت های ویژه ای از بدن هستند که بیش از سایر اعضاء در خطر صدمه خوردن هستند. در این مقاله متداول ترین صدمات و جراحت های ورزشی را به شما معرفی می کنیم و راه های جلوگیری و درمان آنها را نیز بیان می کنیم.

نکته:RICEمخفف استراحت، یخ گذاشتن، فشار و بالا نگاه داشتن می باشد که یکی از درمان های متداول برای آسیبهای ورزشی است.

1. ورم تاندون آشیل وقتی از تاندون پشت زنو—تاندون آشیل—زیاد استفاده شود، باعث درد و ورم در آن ناحیه خواهد شد. اگر درمان نشود، صدمه سخت تر شده تا حدی که دویدن را به کلی دشوار و غیرممکن می کند. این آسیب بیشتر در دونده ها و ورزشکارانی که با دویدن یا پریدن سروکار دارند اتفاق می افتد.

پیشگیری و درمان: دادن تمرین های کششی و قدرتی به عضلات و ماهیچه های ساق پا می تواند از بروز این آسیب جلوگیری کند. RICE و درمان های ضد-تورمی و تقویت ماهیچه های ساق پا بهترین درمان های ممکن برای این عارضه هستند. تا برطرف نشدن کامل عارضه، ورزش را شروع نکنید چون باعث تشدید وضعیت خواهد شد.

2. ضربه ی مغزی این صدمه با خوردن ضربه به سر ایجاد می شود. علائم آن شامل سرگیجه، اختلالات بینایی، سردرد، ضعف حافظه، از دست دادن تعادل، سختی تمرکز، و حالت تهوع میباشد. این صدمه ضرورتاً همراه با بیهوشی نمی باشد. در ورزش های برخوردی مثل فوتبال، بوکس و هاکی این عارضه بیشتر اتفاق می افتد. البته در ورزش هایی مثل اسکی و ژیمناستیک هم زیاد رخ می دهد. با اینکه اکثر افراد پس از چند هفته به حالت عادی برمی گردند، اما ضربه ی مغزی در خیلی افراد به آسیب های جدی می انجامد.

پیشگیری و درمان: بهترین راه پیشگیری از ضربه مغزی، اجتناب از ورزش های برخوردی است. اما برای اکثر افراد این راه حل مناسبی به نظر نمی رسد. برای درمان این عارضه استراحت بهترین روش است. اگر سردرد داشتید، می توانید از قرص های مسکن استامینوفن استفاده کنید. بنابر شدت ضربه ی وارده، باید از چند ساعت گرفته تا چند ماه از انجام دوباره ی ورزش های برخوردی اجتناب کنید.

3. کشیدگی ماهیچه های ران این عارضه زمانی اتفاق می افتد که هنگام دویدن در ورزش هایی مثل فوتبال و والیبال، یکدفعه تغییر جهت بدهید. علائم آن شامل درد عمیق، ورم و گاهی کبودی داخل ران می باشد.

پیشگیری و درمان: بهترین راه پیشگیری از بروز این عارضه، انجام تمرینات کششی قبل از ورزش است. بهتر است که شدت ورزش را تدریجاً بالا ببرید تا احتمال بروز این وضعیت کمتر شود. RICEو درمان های ضد-تورمی بهترین روش های درمانی برای این آسیب می باشد. از انجام فعالیت های شدید، یک یا دو هفته پس از بروز عارضه جداً خودداری کنید. پس از بروز عارضه، در محل آسیب دیده یخ بگذارید تا التیام یابد، پس از آن می توانید ماهیچه ها را کشیده و تقویت کنید.

4. درد و ورم ساق پا این عارضه بیشتر برای افرادی اتفاق می افتد که عادت به تحرک و ورزش ندارند. بالا بردن ناگهانی فشار و شدت تمرینات، پوشیدن کفشهای کهنه و دویدن و پریدن روی زمینهای خیلی سخت نیز ممکن است باعث بروز این عارضه شود.

پیشگیری و درمان: پوشیدن کفش مناسب، انجام حرکات کششی قبل از ورزش و بالا نبردن ناگهانی شدت ورزش، بهترین راه های جلوگیری از بروز این وضعیت هستند. یخ گذاشتن، انجام حرکات کششی و درمان های ضد-تورمی، بهترین راه های درمانی می باشند.

5. درد پایین کمر اگرچه این عارضه بیشتر در افراد چاق و کم تحرک اتفاق می افتد، اما ممکن است برای دونده ها، دوچرخه سواران، گلف و تنیس بازان نیز پیش بیاید. مهمترین عامل ایجاد این عارضه، انجام غلط و نادرست حرکات کششی است.

پیشگیری و درمان: اگرچه بیشتر انواع این عارضه قابل پیشگیری نیستند، اما انجام صحیح حرکات کششی قبل از ورزش و گرم کردن درست بدن، احتمال وقوع آن را کاهش می دهد. راه های درمانی پیشنهادی RICE، دارو های ضد-تورمی و کشش عضلات است.

6. کشیدگی عضلات و ماهیچه ها گرم نکردن صحیح بدن، خستگی، عدم انعطاف پذیری و ناتوانی و ضعف، همه از عوامل کشیده شدن ماهیچه در ورزشکاران می باشد. معمول ترین ماهیچه هایی که کشیده می شوند، عضلات پشت ران (در ورزشهایی همراه با دویدن است مثل دومیدانی، بسکتبال) و ماهیچه ساق پا (در تنیس بازان) می باشد. البته ماهیچه های دیگری نیز باتوجه به ورزش مورد نظر درصدد کشیدگی هستند.

پیشگیری و درمان: بهترین راه جلوگیری از بروز چنین عارضه، انجام حرکات کششی صحیح قبل و پس از ورزش کردن و اجتناب از ورزش هنگام خستگی و ضعف است. RICE و دارو های ضد-تورمی مثل سایر آسیب ها، بهترین درمان برای این عارضه می باشد. خوب است که کمی هم به آرامی عضلات را کشش دهید. وقتی عارضه شروع به بهبودی کرد می توانید دوباره ورزش را شروع کنید، اما هر از چند گاهی در میان ورزش مکث کرده و ماهیچه هایتان را بکشید تا به طور کامل بهبود یابید.

7. آسیب های آرنج در ورزش تنیس و گلف تعجب آور است که این آسیب %7 کل آسیب های ورزشی را تشکیل می دهد. در این آسیب ورزشی، تاندون های آرنج به خاطر ضربات مکرر بَک هند در تنیس آسیب دیده و باعث ایجاد درد در قسمت داخلی آرنج می شود.، البته گاهاً ممکن است قسمت خارجی هم صدمه ببیند.

پیشگیری و درمان: بهترین راه جلوگیری از بروز این آسیب، انجام تمرینات تقویتی ساعد و بازو است. همچنین اصلاح کردن طریقه ی ضربه زدن با راکت و استفاده از آرنج بند می تواند کمک کننده باشد. برای درمان این عارضه RICEو داروهای ضد-تورم مناسب است، اما در بعضی موقعیت ها فیزیوتراپی و ترک ورزش به مدت زیاد ضروری است.

8. رگ به رگ شدن و پیچ خوردگی مچ پا این آسیب در میان افرادی که فوتبالف هاکی، بسکتبال و والیبال بازی می کنند، بسیار متداول است. می توان گفت در ورزش هایی که با دویدن و پریدن سر و کار دارد غیر قابل اجتناب است. این حرکات ممکن است باعث پیچ حوردن مچ پا و گاهی پاره شدن یک تاندون یا لیگامنت شود. با عکسبرداری می توان تشخیص داد که عضو دچار شکستگی شده است یا خیر.

پیشگیری و درمان: تقویت مچ پا با حرکات نرمشی، بستن مچ یا استفاده از مچ بند می تواد از بروز این اتفاق پیشگیری کند اما ضمانتی درکار نیست که اگر افتادید یا حرکاتی اشتباه انجام دادید صدمه نبینید. پیچ خوردگی مچ پا را می توانید با RICEو داروهای ضد-تورمی مداوا کنید. اما به هیچ وجه بیش از یک روز استراحت نکنید. باید سعی کنید مچ پایتان را به نرمی تکان داده و بچرخانید تا از ورم آن کم شود.

9. آسیب دیدگی شانه %20 آسیب دیدگی های ورزشی مربوط به شانه است که شامل دررفتگی، رگ به رگ شدن و ضرب دیدگی می شود. این آسیب دیدگی در ورزشهایی مثل تنیس، شنا، وزنه برداری، بیسبال و والیبال بیشتر اتفاق می افتد. علائم ای عارضه، بروز درد، کوفتگی عضلانی و احساس ضعف و ناتوانی در شانه می باشد.

پیشگیری و درمان: برای پیشگیری از وقوع این عارضه که بیشتر زمانی اتفاق میافتد که مدتی از شانه خود استفاده نکرده باشید. مثل دوران تعطیلات لیگ، بهتر است قبل از شروع ورزش عضلات آن را با وزنه زدن تقویت کنید. بهترین راه های درمانی برای این عارضه نیز RICEو داروهای ضد-تورمی است.

10. آسیب دیدگی زانو در دونده ها آسیب دیدگی زانو %55 آسیب دیدگی های ورزشی را تشکیل می دهد و تقریباً ¼ این مشکلات توسط پزشک جراح ارتوپد برطرف می شود. البته دونده ها تنها قربانیان این آسیب ورزشی نیستند. دوچرخه سواران، شناگران، افرادی که ایروبیک استپ کار میکنند، و آنها که فوتبال و بسکتبال و والیبال بازی می کنند نیز ممکن است به این عارضه دچار شوند. در این عارضه، استفاده بیش از حد از زانو باعث ناراحتی و آسیب رسیدن به تاندون زیر کاسه ی زانو می شود.

پیشگیری و درمان:کفش یا کفی کفش هایتان را مرتباً عوض کرده و از نوع مناسب استفاده کنید. بین تمریناتتان مدت بیشتری استراحت کنید. اگر زانویتان آسیب دید حداقل دو روز از انجام دوباره ی ورزش خودداری کرده و از داروهای ضد-تورم استفاده کنید. قبل از شروع دوباره ی ورزش حتماً خود را خوب گرم کرده و در محل آسیب دیده از یخ استفاده کنید.

پیشگیری بهترین درمان است اکثر آسیب دیدگی های ورزشی به خاطر گرم نکردن صحیح و انجام حرکات کششی به طریقی نادرست قبل از ورزش کردن است. بالا بردن ناگهانی شدت ورزش هم می تواند به شما صدمه بزند. از این رو بهترین راه پیشگیری انجام حرکات صحیح کششی قبل و پس از ورزش و افزایش شدت ورزش به تناسب مهارت ها و تجاربتان در آن ورزش میباشد .









سایر محصولات :
تحقیق درباره: آسیب دیدگی های متداول در ورزش

تحقیق درباره: آسیب دیدگی های متداول در...

تحقیق درباره احساس عظمت هستی در یک گودال عظیم

تحقیق درباره احساس عظمت هستی در...

مغناطیس 2

مغناطیس 2...

پاورپوینتی با عنوان اصول صحیح تغذیه

پاورپوینتی با عنوان اصول صحیح...

تحقیق درباره آب سخت

تحقیق درباره آب سخت...

416 بررسی مکانیزاسیون و ماشین آلات کشاورزی و تاثیر مکانیزاسیون بر عملکرد گندم آبی در ایران 12 صفحه فایل ورد

416 ...

تحقیق درباره آثار ادبی سهراب

تحقیق درباره آثار ادبی...

پاورپوینتی با عنوان اصول دفع مواد زائد وزباله های آزمایشگاهی

پاورپوینتی با عنوان اصول دفع مواد زائد...

مغناطیس

مغناطیس...

415 بررسی و مطالعه شیرهای کنترل کننده جریان 12 صفحه فایل ورد

415 ...

تحقیق درباره اب گرم

تحقیق درباره اب گرم...

پاورپوینتی با عنوان اصول درمان ضد میکروبی

پاورپوینتی با عنوان اصول درمان...

تحقیق درباره آسپیرین

تحقیق درباره آسپیرین...

مغناطش در فریت

مغناطش در فریت...

پاورپوینتی با عنوان استنتاج در منطق رتبه اولهوش مصنوعی

پاورپوینتی با عنوان استنتاج در...

تحقیق درباره پیدایش حیات

تحقیق درباره پیدایش حیات...

تحقیق درباره آمپرسنج برای اندازه گیری جریان

تحقیق درباره آمپرسنج برای...

414 بررسی مزایای استفاده از پودر رنگ 14 صفحه فایل ورد

414 ...

پاورپوینتی با عنوان اشکال دارویی

پاورپوینتی با عنوان اشکال...

معرفی پیل سوختی

معرفی پیل سوختی...

تحقیق درباره آداب و رسوم بختیاری

تحقیق درباره آداب و رسوم ...

پاورپوینتی با عنوان اصول اپیدمیولوژی

پاورپوینتی با عنوان...

تحقیق درباره آکمه ایسم

تحقیق درباره آکمه ایسم...

413 گسل ها و بررسی و دسته بندی انواع گسل ها 17 صفحه فایل ورد

413 ...

تحقیق درباره تاریخچه اعداد

تحقیق درباره تاریخچه...

مزایای و معایب نشر الکترونیکی

مزایای و معایب نشر...

412 بررسی مفهوم بهزیستی روان و ابعاد مختلف بهزیستی روان 19 صفحه فایل ورد

412 بررسی مفهوم...

مرگ ستارگان

مرگ ستارگان...

پاورپوینتی با عنوان ارزیابی پیشرفت زبانی دانش آموزان

پاورپوینتی با عنوان ارزیابی پیشرفت زبانی دانش...

پاورپوینتی با عنوان استفاده از گیاهان دارویی در طراحی فضای سبز شهری

پاورپوینتی با عنوان...

محیط و آلودگی

محیط و آلودگی...

411 بررسی خواص و کاربرد و ویژگی های اسپارتیم شیرین کننده مصنوعی 18 صفحه فایل ورد

411 بررسی...

پاورپوینتی با عنوان استفاده از ماشین بردار پشتیبان SVMبرای تشخیص گوینده

پاورپوینتی با عنوان استفاده از...

مراحل تقطیر

مراحل تقطیر...

410 چارچوب نظری و پیشینه تحقیق بررسی تاثیر نگرش والدین بر خود پنداری فرزندان 41 صفحه فایل ورد

410 ...

پاورپوینتی با عنوان استفاده مجدد از پساب

پاورپوینتی با عنوان استفاده مجدد...

مبدلهای صفحه ای CBE 29 ص

مبدلهای صفحه ای CBE 29 ص...

409 بررسی نقش و جایگاه رسانه در بازتاب و پیشگیری از جرائم و انحرافات اجتماعی 37 صفحه فایل ورد

409 ...

پاورپوینتی با عنوان ارزیابی اثربخشی دوره های آموزشی

پاورپوینتی با عنوان ارزیابی اثربخشی...

ماهواره

ماهواره...

تحقیق در مورد یازفت به آماده

تحقیق در مورد یازفت به...

پاورپوینتی با عنوان ارزیابی فراگیران با استفاده از ابزار DOPS

پاورپوینتی با عنوان ارزیابی فراگیران...

لیزر در دوران تمدن یونان ـ روم

لیزر در دوران تمدن یونان ـ...

تحقیق در مورد چهل درس زندگى از سیره حضرت محمد ص

تحقیق در مورد چهل درس زندگى...

پاورپوینتی با عنوان ارزیابی سود و زیان در پژوهش های پزشکی

پاورپوینتی با عنوان ارزیابی سود و زیان...

پاورپوینتی با عنوان ارزیابی و اندازه گیری عاملهای شیمیایی

پاورپوینتی با عنوان ارزیابی و اندازه گیری...

تحقیق در مورد چهره ناشناخته تشیع 69 ص

تحقیق در مورد چهره...

ماهواره های مصنوعی

ماهواره های مصنوعی...

پاورپوینتی با عنوان اخلاق مدیریت

پاورپوینتی با عنوان اخلاق مدیریت...

تحقیق در مورد چرخ دنده‌ها

تحقیق در مورد چرخ دنده‌ها...

تحقیق درمورد گزارش تحلیلی از بورس دبی
تحقیق درمورد گذر از دامداری سنتی به دامداری صنعتی و نقش آموزش و ترویج
تحقیق درمورد کیسه صفرا 5ص
تحقیق درمورد پیوند کووالانس کئوردینانس
تحقیق درمورد پیوند شیمیایی
مقاله درباره: 13 آبان روز دانش آموز
مقاله درباره: آینه
مقاله درباره: آیت الله سید ابوالقاسم کاشانی
تحقیق: Transfor mer
تحقیق: uml
تحقیق درمورد برنامه های واکسیناسیون گاوهای شیری و گوشتی 10ص
تحقیق درباره آرماتور بندی
مقاله درباره: بیت المال در نهج البلاغه
مقاله درمورد: اعتیـاد
تحقیق درمورد گزارش تحلیلی از بورس دبی

کلمات کلیدی :انجام حرکا کششی این عارضه بیشر آسیب دیدگی زانو گرم نکردن صحیح این آسیب ورزشی بالا بردن ناگهانی محل آسیب دیده درباره آسیب دیدگی این عارضه آسیب دیدگی این آسیب بهرین راه بروز این های ورزشی عارضه درمان پیشگیری انجام بهرین دیدگی ماهیچه اسفاده
  • فصل هنری
  • ۰
  • ۰

دانلود گزارش تخصصی حل مشگل رفتاری و روانی یگی از دانش آموزان بوسیله ورزش

گزارش تخصصی حل مشکل رفتاری و روانی یکی از دانش آموزان بوسیله ورزش

فرمت فایل: ورد

تعداد صفحات: 10

چکیده:

هدف از گزارش حاضر حل مشکل رفتاری و روانی یکی از دانش آموزان بوسیله ورزش است که برای جمع آوری اطلاعات وپی بردن به علت این ناهنجاری و رفتار نامطلوب دانش آموز که باعث آزار دیگر دانش اموزان و اختلال در ساعت زنگ ورزش شده بود از روش مصاحبه با خود دانش آموز و با کمک گرفتن از مشاور اداره ، خانواده دانش آموز ، مطالعه ی کتاب های گوناگون و کتاب های پیوند و .... تصمیم به حل مشکل گرفتم از میان راه حل های متعدد موجود راهکارهایی که ارائه دادم مسابقات گروهی و بازیهای متنوع همراه با تشویق هایی که برای این مسابقات و بازی در ها نظر می گرفتم بود که بسیار درامر پیشرفت دانش آموز به من کمک کرد و در پایان با اجرای مراحل انجام شده شادابی و نشاط و آرامش در را دانش آموزم مشاهده کردم و همچنین راهکارها و پیشنهاد هایی به همکاران و مسئولین در رابطه با ساعت ورزش و برخورد با اینگونه دانش آموزان ارائه شد.









سایر محصولات :
دانلود گزارش تخصصی حل مشگل رفتاری و روانی یگی از دانش آموزان بوسیله ورزش

دانلود گزارش تخصصی حل مشگل رفتاری...

تحقیقی درمورد فلز کاری، هنری از اعماق تاریخ ایران

تحقیقی درمورد فلز کاری،...

تحقیقی درمورد اسراف و تاثیر آن بر جامعه

تحقیقی درمورد اسراف و تاثیر آن بر...

فایل گزاش تخصصی درس انشاء ..

فایل گزاش تخصصی...

تحقیقی درمورد استاد محمود فرشچیان

تحقیقی درمورد استاد محمود فرشچیان...

دانلود گزارش تخصصی تقویت مهارتهای املاء و معانی لغت را در دانش¬آموزان .

دانلود گزارش تخصصی ...

تحقیق شیمی آلی2

تحقیق شیمی آلی2...

فایل گزارش‌تخصصی درمورد فعالیت های فرهنگی و پرورشی ..

فایل گزارش‌تخصصی درمورد فعالیت...

پاورپوینت پاره شدن زودرس غشاهای جنینی PROM

پاورپوینت پاره شدن زودرس غشاهای جنینی...

دانلود گزارش تخصصی دوم ابتدایی تقویت مهارت نوشتن انشاء در دانش آموزان.

دانلود گزارش تخصصی دوم...

فایل گزارش تخصصی ورزش، حل مشکل رفتاری و روانی ..

فایل گزارش تخصصی...

باروک_سافت سیویل

باروک_سافت سیویل...

پاورپوینت یکپارچه سازی بانک های اطلاعاتی زیست شناختی

پاورپوینت یکپارچه سازی بانک...

فایل گزارش تخصصی تقویت املاء و معانی لغت ..

فایل گزارش تخصصی تقویت املاء...

دانلود گزارش تخصصی پنجم ابتدایی روش های علاقمند کردن دانش آموزان به تاریخ .

دانلود گزارش تخصصی پنجم ابتدایی...

پاورپوینت پاتولوژی استان کرمان

پاورپوینت پاتولوژی استان کرمان...

تحقیق شیمی آلی بخشی از دانش شیمی است که به بررسی هیدروکربن

تحقیق شیمی آلی بخشی از دانش...

پاورپوینت ویروس نقص ایمنی انسانی

پاورپوینت ویروس نقص...

فایل گزارش تخصصی دوم ابتدایی تقویت انشاء ..

فایل گزارش تخصصی دوم...

دانلود گزارش تخصصی پایه چهارم راه های شناسایی دانش آ موزان بیش فعال ودرمان آن.

دانلود گزارش تخصصی پایه...

تحقیق شیمی آلی 41 ص

تحقیق شیمی آلی 41 ص...

معماری گوتیک و جهان

معماری گوتیک و جهان...

پاورپوینت ویتامین A

پاورپوینت ویتامین A...

فایل گزارش تخصصی پنجم افزایش علاقه به تاریخ ..

فایل گزارش تخصصی پنجم افزایش علاقه به...

پاورپوینت وضعیت استفاده از کاندوم در کشور

پاورپوینت وضعیت استفاده از...

دانلود گزارش تخصصی آموزگاران و دبیران کاهش گستاخی برخی از دانش آموز در برابر معلم .

دانلود گزارش تخصصی آموزگاران و دبیران...

تحقیق شیمی 80آنتی‌اکسیدان‌ها ص

تحقیق شیمی 80آنتی‌اکسیدان‌ها ص...

تحقیق شهادت آب 10 ص

تحقیق شهادت آب 10 ص...

پاورپوینت وبینار زبان علم

پاورپوینت وبینار زبان...

پاورپوینت وارسی و اعتبارسنجی

پاورپوینت وارسی و اعتبارسنجی...

فایل گزارش تخصصی پایه چهارم، دانش آ موزان بیش فعال ..

فایل گزارش تخصصی...

تحقیق سینتیک شیمیایی2

تحقیق سینتیک شیمیایی2...

دانلود گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی حل مشکل روخوانی یکی از دانش آموزان.

دانلود گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی...

فایل گزارش تخصصی گستاخی دانش آموز در برابر معلم ..

فایل گزارش تخصصی گستاخی دانش...

تحقیق درباره پرورش خلاقیت تحصیلی در دانش آموزان 7 ص

تحقیق درباره پرورش...

مجتمع مسکونی نیاوران کاری از دکتر نیکبخت با قیمت پایین

مجتمع مسکونی نیاوران کاری از دکتر...

تحقیق درباره پروتون واتم

تحقیق درباره پروتون واتم...

دانلود گزارش تخصصی دبیر قرآن علاقمند کردن دانش آموزان به خواندن قرآن با روش های مناسب.

دانلود گزارش تخصصی...

تحقیق درباره پروبیوتیک به عنوان یک افزودنی غذائی برای حیوانات مزرعه

تحقیق درباره پروبیوتیک به عنوان یک افزودنی...

فایل گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی حل مشکل روخوانی ..

فایل گزارش تخصصی آموزگار...

تحقیق درباره موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران

تحقیق درباره موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی...

پاورپوینت هوش تجاری BI

پاورپوینت هوش تجاری...

تحقیق سینتیک شیمیایی

تحقیق سینتیک شیمیایی...

دانلود فایل درس پژوهی ریاضی سوم ابتدایی الگوی تقارن
دانلود فایل درس پژوهی ریاضی پنجم ابتدایی مفهوم حجم
دانلود فایل درس پژوهی ریاضی سوم ابتدایی خواندن ساعت
دانلود فایل درس پژوهی ریاضی پایه دوم ابتدایی آشنایی دانش آموزان با اعداد زوج و فرد
دانلود فایل درس پژوهی ریاضی سوم ابتدایی خواندن ساعت
دانلود فایل درس پژوهی ریاضی پنجم ابتدایی مفهوم حجم
دانلود فایل درس پژوهی بخوانیم اول ابتدایی جنگل(گ)
دانلود فایل درس پژوهی ریاضی سوم ابتدایی الگوی تقارن
دانلود فایل درس پژوهی ریاضی پایه ششم ابتدایی کسر و عدد مخلوط
پاورپوینت عیوب در ریختگری تحت فشار
پاورپوینت عوامل موثر در تدریس موفق
پاورپوینت عوامل مؤثر بر محتوا در روابط عمومی
پاورپوینت عوامل محیطی و تنش
پاورپوینت عوامل شیمیایی زیان آور محیط کار
پاورپوینت عوامل زیان آورشیمیایی محیط کار
پاورپوینت عوارض کانال(تداخل نمونه ها،نویز،فیدینگ) آنالیز خطا،کدینگ کانال
پاورپوینت عوارض جذام
پاورپوینت عملیات تحت فشار
پاورپوینت بیداری اسلامی در جهان عرب، ایران و شبه قاره هند

کلمات کلیدی :انش آموزان بوسیله آموزان بوسیله ورزش انش آموزان بوسیله انلو گزارش تخصصی انش آموزان انش آموز گزارش تخصصی روانی یکی آموزان بوسیله کتاب های مشکل رفتاری آموزان گزارش تخصصی
  • فصل هنری
  • ۰
  • ۰

تحقیق در مورد نظارت بر کار افراد 15ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل : .doc ( قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد صفحه : 15 صفحه


قسمتی از متن .doc :

نظارت بر کار افراد

تقریباً هر سازمانی دارای یک سیستم مدیریت عملکرد است که از آن انتظار می رود اهدافی مهم را در زمینه مدیریت سرمایه انسانی برآورده سازد.اهداف مزبور غالباً عبارتند از برانگیختن افراد در جهت عملکرد مطلوب، کمک به افراد در جهت گسترش مهارتهایشان، ایجاد فرهنگ عملکرد، تعیین اینکه چه کسی مستحق ارتقاء می باشد، تصمیم گیری درباره افرادی که عملکرد ضعیفی دارند و کمک به اجرای استراتژی های کسب و کار.

شکی نیست که سیستم مدیریت عملکردی کـه بتواند به این اهداف جامه عمل بپوشاند، می تواند کمک مهمی به اثربخشی سازمان نماید. اما اینکه چه چیزی یک سیستم مدیریت عملکرد را به سیستمی کارآمد مبدل می سازد، چندان روشن نیست.

عوامل مختلفی وجود دارد که می تواند اثربخشـی یک سیستم مدیریت عملکرد را تحت الشعاع قرار دهد که در مطالعات تجربی متعدد، بسیاری از این عوامل مورد بررسی قرار گرفته است. مثلاً تحقیقات قابل ملاحظه ای نشان می دهدکه اگر بازخور مداوم ارائه شود، ارزیابی هایی مبتنی بر رفتار صورت بگیرد و ممیزین آموزش دیده به کار گرفته شوند، اثربخشی مدیریت عملکرد، ارتقا می یابد.

در عین حال شواهد موجود نشان می دهد که اگر سیستمهای مدیریت عملکرد به درستی اجرا نشـوند، پیامدهای منفی قابل ملاحظه ای به دنبال خواهند داشت.

بنابراین طراحی واجرای یک سیستم موثر و کارآمد مدیریت عملکرد، از ضروریات سازمانهاست. زیرا پویایی دیگر زیرسیستم های کلان سیستم سازمانی، به طور مستقیم و غیرمستقیم وابسته و تحت تاثیر کیفیت این زیرسیستم قرار دارد. بااین اوصاف، باید ضمن کنکاش در ادبیات موضوعی مربوطه، به جستجوی سیستمی جامع و به روز برای مدیریت عملکرد باشیم.

به منظور ارائه دیدگاههای جدید در مدیریت عملکرد و بررسی نقش مدیریت عملکرد در تحقق اهداف سازمانها و نیز مطالعه چگونگی به کارگیری و بومی سازی مدلهای گوناگون مدیریت عملکرد در کشور، همایشی دو روزه از سوی جهاددانشگاهی واحد تهران گروه مدیریت و با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در تالار الغدیر دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد.

در این همایش که با حضور صاحبنظران وکارشناسان حوزه مدیریت همراه بود. دیدگاهها و نقطه نظریات مربوط به مدیریت عملکرد در قالب مقالاتی مطرح شد که این مهم در چند کارگاه آموزشی نیز مورد مطالعه قرار گرفت.

ارزیابی عملکرد از دیدگاه سیستمی

یکی از موضوعات مهم و مطرح در این همایش ارزیابی عملکرد از نگاه سیستمی بود که طی مقاله ای توسط آقای محمد رحمانی بیان شد. آقای رحمانی از دانشجویان دوره دکترای مدیریت دانشگاه علامه طباطبایی در شروع مقاله خود چنین آورده اند:

موضوع ارزیابی عملکرد را می توان از دو دیدگاه مورد توجه قرار داد؛ اول اینکه در ارزیابی عملکرد یک فرد، تنها بر نتایج حاصل از کار او تکیه شود و عملکرد او با یک سری معیارهای مالی قابل مدیریت است. و دوم اینکه عملکرد ماحصل کارکرد یک سیستم است. به طوری که فرد - اگرچه به ظاهر،کننده کار است اما تنها جزیی از این سیستم می باشد. لذا در ارزیابی عملکرد اجزای یک سیستم، باید شرایط دیگر اجزای آن نیز مدنظر قرار گیرد. توجه به معیارهای همه جانبه و استراتژی ها و آرمانهای سازمان، از لوازم یک سیستم مدیریت عملکرد جامع می باشد. چنین رویکردی در ارزیابی عملکرد، به یک ارزیابی واقعی، منصفانه و قابل اتکا خواهد انجامید.

مبانی مدیریت عملکرد

مدیریت عملکرد از دیرباز به عنوان عاملی مهم در اجرای استراتژی های شرکتها مطرح بوده است و غالباً در بیان استراتژی ها به شکل اهداف مالی مورد استفاده قرار می گیرد. از سویی در عملیات مختلف کسب و کار به کار گرفته می شود. این رویکرد به طراحی و به کارگیری سیستم های مدیریت عملکرد در کسب و کار، در اواخر سالهای دهه 1980 به شدت مورد انتقاد قرار گرفت. طی آن دهه مدیریت عملکرد تاکید بیش از حدی بر بعد مالی داشته است:

این تاکید، بیشتر بر گزارش دهی سود و زیان بوده است تا فرموله کردن واجرای استراتژی ها. در عکس العمل در برابر این «استدلال بجا» تعدادی از مدلهای کم و بیش جدید مدیریت عملکرد ارائه شد. برخی از این مدلها تا حد زیادی توجه محققین و محریان را به خود معطوف داشت. به عنوان مثال می توان به کارت امتیازی متوازن (KAPLAN AND NORTON) وEVA اشاره کرد.

بعد از طرح و به کارگیری مدلهای جدید مدیریت عملکرد، توجه صاحبنظران معطوف به تحولات پس از آن گردید. مطلب مهمی که در این راستا مطرح شده است اینکه فاصله میان برنامه ریزی استراتژیک، مدیریت عملکرد و کنترل عملیاتی کاهش یافته است.

این بدان معنی است که تـــدوین استراتژی ها، مورد توجه کل سازمان قرار گرفته است. یعنی کلیه بخشهای سازمان در این کار سهیم هستند.

به این ترتیب مدیریت عملکرد، به ابزار مهمی برای تدوین و اجرای استراتژی، چه در سطح مدیریت ارشد و چه در سطوح مدیریت عملیاتی تبدیل شده است. بنابراین مدیریت عملکرد، در مقایسه با شکل سنتی آن که بر معیارهای پولی از قبیل ROIوRI تاکید داشت، قلمرو خود را توسعه داده و رفته رفته گرایش استراتژیک بیشتری یافته است.

در عین حال تحقیقات تجربی نشــــان می دهد که سیستم های مدیریت عملکرد، بسته به منطقه جغرافیایی، سوگیری های متفاوتی داشته است. آقای رحمانی افزود، در تشریح فرایند طراحی و اجرای یک سیستم جامع مدیریت عملکرد، اساساً سه کارکرد مدیریت عملکرد، مورد توجه قرار می گیرد مانند همسویی استراتژیک و اولویت بندی، ارزیابی و تشویق، کنترل عملیاتی و یادگیری و بهبود.

معیارهای مختلفی باید در یک سیستم جامع مدیریت عملکرد، لحاظ گردد که برای تحقق کارکردهای اساسی این سیستم، لازم است به ماهیت سازمان توجه شود. در یک سازمان حرفه ای، به معیارهایی نیاز است که جوابگوی ارزیابی نوع خاص فعالیتهــای حرفه ای مربوط بوده و پرورش دهنده رفتار مطلوب باشد. در نظام ارزیابی عملکرد، تکیه صرف بر یکی از ابعاد - از جمله بعد مالی - برای تحقق اهداف مدیریت عملکرد که عبارتست از ارزیابی فعالیتهای صورت گرفته و هدایت آنها در مسیر موردنظر، کافی نیست. برای حرکت در مسیر استراتژیک سازمان، بلکه باید معیارهای ارزیابی عملکرد بااین استراتژی ها همسویی داشته باشند. همچنین در طراحی و اجرای یک سیستم مدیریت عملکرد، نگرش سازمان و کشور مورد نظر در زمینه کسب و کار و ساختار صنعت آن نیز از عوامل تاثیرگـــذار می باشد.

الگوی تکاملی کارکنان

یکی دیگر از سخنرانان این همایش آقای دکتر ایرج سلطانی مدیر تحقیقات نیروی انسانی فولاد مبارکه بود، که نقش الگوی تعالی قابلیت کارکنان در توسعه منابع انسانی را بیان داشتند وی سخنان خود را این گونه آغاز کردند:

بهبود سازمان مستلزم بهبود مستمر کارکنان و بهبود شرایطی است که عملکرد کارکنان را غنی می سازد. دانش خمیرمایه اصلی سازمان دانش مدار است و این کارکنان توسعه یافته هستند که توان تبدیل دانش به محصولات، کالا و خدمات را دارند. برای پرورش منابع انسانی، آموزش زیاد کافی نیست بلکه لازم است تا









سایر محصولات :
تحقیق در مورد نظارت بر کار افراد 15ص

تحقیق در مورد نظارت...

تحقیق در مورد تفسیر سوره یس 14 ص

تحقیق در مورد تفسیر سوره یس 14...

تحقیق در مورد تفسیر 18 ص

تحقیق در مورد تفسیر 18 ص...

تحقیق در مورد نشانه های بسیار نزدیک بودن ظهور حضرت مهدی ع 10 ص

تحقیق در مورد نشانه های...

تحقیق در مورد نرخ بهره و بازار سرمایه

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد نظارت بر عملکرد مدیران 15ص

تحقیق در مورد نظارت بر عملکرد مدیران...

تحقیق در مورد نحوه کشف نوترون

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد نرم افزار صنعتی

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد تفاوت‌های حوادث رانندگی در آلمان و ایران

تحقیق در مورد...

چارچوب مفهومی مدیریت خوب از دیدگاه اسلام

چارچوب مفهومی مدیریت خوب از دیدگاه...

تحقیق در مورد نجواهای شیطانی

تحقیق در مورد نجواهای شیطانی...

تحقیق در مورد نجواهای شیطانی 14 ص

تحقیق در مورد نجواهای شیطانی...

تحقیق در مورد نخود فرنگی 8 ص

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد تعیین برخی ویژگی های فیزیکوشیمیایی و ردیابی سرولوژیکی جدایه ایرانی ویروس کوتولگی زبر ذرت 13 ص

تحقیق در مورد تعیین برخی ویژگی های...

تحقیق در مورد ناکارآمدی نظام مالیاتی ایران علل و زمینه

تحقیق در مورد ناکارآمدی نظام مالیاتی ایران...

تحقیق در مورد نخود 13 ص

تحقیق در مورد نخود...

تحقیق در مورد نانو پزشکی

تحقیق در مورد نانو پزشکی...

تحقیق در مورد تعلیم و تربیت در اسلام

تحقیق در مورد تعلیم و...

تحقیق در مورد نان

تحقیق در مورد نان...

تحقیق در مورد ناهنجاریهای کروموزومی

تحقیق در مورد ناهنجاریهای...

تحقیق در مورد نامهای قیامت

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد ناهنجاری پا در طیور گوشتی

تحقیق در مورد ناهنجاری...

تحقیق در مورد تغذیه در ورزش کشتی 10 ص

تحقیق در مورد تغذیه در ورزش کشتی...

دانلود پاورپوینت استفاده از تکنیک OFDM در سیستم رادیو هوشمند_17 اسلاید

دانلود پاورپوینت استفاده از تکنیک OFDM...

تحقیق در مورد میز و صندلی و اهمیت آن در زندگی

تحقیق در مورد میز و...

تحقیق در مورد مکانیک

تحقیق در مورد مکانیک...

تحقیق در مورد مگس خزانه برنج را با سم دیازینون کنترل کنید

تحقیق در مورد مگس خزانه...

تحقیق در مورد میراث چپ در جهان‌بینی سیاسیون ایرانی

تحقیق در مورد میراث...

تحقیق در مورد موقعیت جغرافیایی آستانه اشرفیه

تحقیق در مورد موقعیت جغرافیایی آستانه...

تحقیق در مورد موریانه 18 ص

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد موقعیت مکه و نقش آن در رشد اسلام

تحقیق در مورد موقعیت مکه و...

تحقیق در مورد مهندسی مکانیک 16 ص

تحقیق در مورد مهندسی مکانیک...

تحقیق در مورد مودم چیست

تحقیق در مورد مودم چیست...

تحقیق در مورد منوگرافی روستای سیاهکلان 27 ص

تحقیق در مورد منوگرافی روستای سیاهکلان 27...

تحقیق در مورد مهندسی مجدد

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد منظومهء سبز ولایت و امامت

تحقیق در مورد منظومهء...

تحقیق در مورد منزلت آدم و حواء

تحقیق در مورد منزلت آدم و...

تحقیق در مورد منشا پیدایش ماست

تحقیق در مورد منشا پیدایش ماست...

تحقیق در مورد منزلت آدم و حواء 6 ص

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد مناجات منت

تحقیق در مورد مناجات منت...

تحقیق در مورد ملک الشعرای بهار

تحقیق در مورد ملک الشعرای بهار...

تحقیق در مورد مکتب غیر الهی

تحقیق در مورد مکتب غیر الهی...

تحقیق در مورد مقررات مربوط به شغل وکالت و رسوم کانون وکلاء پاریس

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد مقدمه ای بر زبان Ruby 13 ص

تحقیق در مورد مقدمه...

تحقیق در مورد مقدمه ای بر اهمیت جنگلها و مراتع

تحقیق در مورد مقدمه ای بر...

پاورپوینت تقویت سازه های سنتی و خاص به وسیله FRP

پاورپوینت تقویت سازه های سنتی...

تحقیق در مورد مقایسه مبانی فکری و سنت شعری رودکی و نیما یوشیج2

تحقیق در مورد مقایسه مبانی فکری...

تحقیق در مورد مقایسه ی نهضت امام حسین و امام خمینی

تحقیق در مورد مقایسه ی نهضت...

تحقیق در مورد مقایسه سیستم

تحقیق در مورد مقایسه سیستم...

تحقیق در مورد مقاومت و دیود

تحقیق در مورد مقاومت و دیود...

پاورپوینت در مورد آشنایی با ساختار وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی
تحقیق در مورد رنگ مو 20 ص
تحقیق در مورد حسابرسی کیفیت و اجتماعی ، محیط زیست
پاورپوینت در مورد دین یا ادیان الهی
تحقیق در مورد مرغداری
تحقیق در مورد مالاریا
تحقیق در مورد مفهوم سواد اطلاعاتی و باسواد اطلاعاتی در یک نگاه
تحقیق در مورد روایت کربلا 28 ص
تحقیق در مورد خط
تحقیق در مورد خاک 14 ص
پاورپوینت در مورد دین یا ادیان الهی
تحقیق در مورد رله
تحقیق در مورد رنگ مو 20 ص
تحقیق در مورد حضرت سلیمان علیه السلام
تحقیق در مورد روایت کربلا 28 ص
تحقیق در مورد رنگ مو 20 ص
تحقیق در مورد رنگ کو شیمیایی و گیاهی
تحقیق در مورد رله
تحقیق در مورد رقم جدید برنج شفق
تحقیق در مورد رایوایزوتوپ
تحقیق در مورد راه کار هزینه کاربر

کلمات کلیدی :سیسم مدیری عملکرد جامع مدیری عملکرد سیسم جامع مدیری جدید مدیری عملکرد های مدیری عملکرد مدیری عملکرد ارزیابی عملکرد سیسم مدیری مورد وجه این همایش اجرای اسراژی های مدیری سیسم های وجه قرار بعد مالی عملکرد مدیری ارزیابی سازمان اسراژی اهداف اینکه
  • فصل هنری
  • ۰
  • ۰

دانلود تحقیق در مورد نرخ بهره و بازار سرمایه

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل : .doc ( قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد صفحه : 16 صفحه


قسمتی از متن .doc :

نرخ بهره و بازار سرمایه

مقدمه

در مطالعه اقتصاد کلان هرگاه با چارچوب تحلیل هیکسی و معادلات IS-LM رو به رو شوید یک نکته اساسی را محور ارتباط بین درآمد ملی با سایر ارکان اقتصادی خواهید دید و آن نرخ بهره می‌باشد. ظرافت کاربرد و استفاده از این عامل برای پوند دادن بازار پول و کالا باعث تداوم جذابیت این چارچوب تحلیلی بعد از گذشت نیم قرن از طرح آن گردیده است. بازار پول، سرمایه‌گذاری و حتی مصرف به نوعی درگیر یک جایگزین یا در اصطلاح دارای هزینه فرصت هستند که معیاری به نام نرخ بهره دارد.

دریافت ارتباط بین هر یک از این ارکان با نرخ بهره بسیار ساده است:‌ اگر نرخ بازده سپرده‌های بانکی بالا باشد:

* مصرف در حال حاضر کم گردیده و بخش بیشتری از درآمد در بانکها پس اندازه (به این امید که عایدی بیشتری کسب شود؛ و مصرف آینده افزایش یابد فرض این نتیجه‌گیری این است که بانکها به عنوان نهادهای کم ریسک برای سرمایه‌گذاری در بین عامه پذیرفته شده‌اند).

اگر نرخ تسهیلات اعتباری اعطایی بانکها پایین باشد:

* فرصتی مغتنم خواهد بود تا سرمایه‌گذاری در بخش تولیدی و خدماتی را تجربه کرد.

* سرمایه موجود در بخش‌های کاذب (دلالی) را به بخش‌های اقتصادی منتقل نمود.

* ریسک سرمایه‌گذاری کاهش یافته پس می‌توان ذخیره احتیاطی از پول نقد را کاهش داد.

این امر نهایتاً به معنای سرمایه‌گذاری بیشتر خواهد بود.

تناقض کاهش مصرف (کنترل تقاضا) و افزایش سرمایه‌گذاری به دلیل نوع رابطه با نرخ بهره از مسایل مهم اقتصاد کلان و سیاست گذاران اقتصادی محسوب می‌شود. اگر نرخ بهره تسهیلات اعطایی به طور دستوری کمتر از نرخ بازده سپرده‌های بانکی باشد این تناقض رفع خواهید گردید. اما چه نهادی باید پاسخگوی زیان بانکها باشد؟ به این ترتیب دو گانگی‌های اهداف اقتصاد کلان در این حیطه با شدت بیشتری نمود می‌یابد. اکنون با دریافت اهمیت این واژه در علم اقتصاد به جایگاه کنترل‌کننده و ناظر آن پرداخته می‌شود. از دیدگاه اقتصاددانان طرفدار سیاست پولی انسان در تاریخ حیات خود؛ یک کشف و دو اختراع مهم انجام داده است؛ آتش؛ چرخ و بانک مرکزی!

غلظت این طنز؛ ناشی از نقش والایی است که برای بانک مرکزی به عنوان نهاد سیاست‌گذار پولی می‌توان فایل شد. امروزه بانکها علاوه بر راهبری نقدینگی جامعه، به عنوان نهاد اصلی بازار سرمایه عمل می‌کنند و به نوعی با تضمین سود سالیانه نقدینگی سرگردان جامعه را صرف سرمایه‌گذاری در طرحهای خود مجری یا برون سپاری شده؛ می‌نمایند نرخ بهره به عنوان اهرم قانونی برای کنترل بازار پول و سرمایه در اختیار بانک مرکزی است. این سازمان تنها مرجع دستوری و تعیین‌کننده نرخ رسمی بهره در هر کشور به حساب می‌آید.

تورم و نرخ بهره

در اقتصاد؛ نرخ بهره به دو نوع اسمی و واقعی تفکیک می‌شود. نرخ بهره واقعی به علاوه نرخ تورم ؛ نرخ بهره رایج یا اسمی بازار را به دست می‌دهد. اما نکته مهم ارتباط تورم و نرخ بهره بر سر تابعیت آنهاست. نرخ بهره تابعی از نرخ تورم است یا نرخ تورم تابعی از نرخ بهره؟ اگر دخالت سیاستگذاران اقتصادی نباشد؛ تورم و نرخ بهره چگونه به حد تعادلی خود می‌رسند؟‌ بر اساس نتایج تحقیقات جان تایلور استاد دانشگاه استانفورد که اکنون به عنوان قانون تابیلور مشهور است؛ نرخ بهره تابعی از؛ میزان تورم برنامه‌ریزی شده و اختلاف بین محصول ناخالص داخلی بالفعل و محصول ناخالص داخلی بالقوه (output Gap) می‌باشد. با توجه به این قانون؛ و ارتباط مستقیم بین نرخ بهره و تورم بر پیچیدگی تاثیر سیاستهای پولی افزوده می‌شود. در کشور آمریکا با مشاهده شتاب تورم و شکاف تولید ناخالص داخلی؛ نرخ بهره رسمی افزایش داده شد و پیامد آن نقدینگی کاهش یافت و برعکس (تجربه 1987).

ارتباط میان متغیرهای کلان اقتصادی بر اساس نظریه‌های موجود در دو مقطع کوتاه مدت و بلندمدت باید بررسی شود چرا که در بلندمدت ممکن است اثر علت و معلولی (شکل تابعی) ‌معکوس گردد یعنی این بار تورم تابعی از نرخ بهره شود.

نرخ بهره و سرمایه‌گذاری 1385ـ 1360

شناخت نرخ بهره و اثرات آن از دیدگاه نظری

خ ـ ‌بهره و اثرات آن از دیدگاه نظری

بنیادهای اقتصادی نقش کلیدی دارد. نرخ بهره را می‌توان به نرخ بهره به عنوان یک عامل مالی در بین مردم مبلغی که در هنگام بهره‌برداری از سرمایه پرداخت می‌گردد به صورتهای گوناگونی تعریف کرد به بهره معروف است چنانچه اندازه مبلغ بهره پرداختی به سرمایه بر حسب درصد بیان شود گفته می‌شود اندازه یا نرخ بهره از دیدگاه کلان و بنگاههای اقتصادی نرخ بهره قیمتی است که برای دریافت اعتبار یا پول پرداخت می‌گردد و یا برخی در اصطلاح آن را هزینه اجاره پول عنوان می‌کنند. از دیدگاه خانوارها می‌توان گفت نرخ بهره جایزه‌ی به تعویق انداختن مصرف است. در این حالت نرخ بهره بیانگر نرخی است که یک فرد می‌تواند قدرت خرید امروز را با انداختن مصرف کند یا مصرف کنونی خود را به تاخیر بیاندازد. پس نرخ نقش متفاوت بین مصرف کنونی و پس انداز بازی می‌کند.

در شناختی که از نرخ بهره به دست دو گروه بزرگ خانوارها و بنگاههای اقتصادی نگاه خاصی داشتند اما نکته قابل توجه آن است که برای آنها عام بهره بسیار اهمیت دارد. در واقع نرخ بهره به آنها علامت می‌دهد که چگونه تصمیم بگیرند و در چه قیمتی پول را در اختیار قرار دهند و یا آن را قرض بگیرند بازارهای مالی که در آن پول نقش کلیدی را بر عهده دارد، به نرخ بهره واکنش نشان می‌دهد نرخ بهره در چنین ارتباط مهمی که بین پس‌اندازهای خانوارها و سرمایه‌گذاری بنگاههای اقتصادی برقرار می‌شود نقش تعیین‌کننده‌ای بازی می‌کند.

5 ـ نرخ تورم ... و توجه خاص به نرخ بهره تصمیم می‌گیرند که چه خیران از درآمدهای خود را پس‌انداز کنند. آنها بر اساس سطح بهره رایج می‌توانند برای درآمدهای پولی خود برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری کنند. پاسخ آنها به چگونگی تخصیص درآمدهای پولی به عامل نرخ بهره ارتباط زیادی پیدا می‌کند. خانوارها می‌توانند درآمدهای پولی خود را به خرید کالاهای مصرفی بادوام، مخارج روزمره سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار، سپرده‌گذاری در بانک، خرید اوراق قرضه یا شکلهای دیگری کنند. در هر صورت نرخ بهره عاملی است که آنها را راهنمایی می‌کند. مصرف‌کنندگان با نرخ بهره معین بین مصرف کنونی و پس انداز تصمیم خواهند گرفت آنها در هر زمان از خود می‌پرسند که آیا باید با توجه به نرخ بهره کنونی باید کالاهای بادوام خریداری کنند و یا بهتر است درآمدهای خود را با پس انداز در جهت سرمایه‌گذاری هدایت کنند، نرخ بهره به جامعه









سایر محصولات :
دانلود تحقیق در مورد نرخ بهره و بازار سرمایه

دانلود تحقیق در مورد...

دانلود تحقیق در مورد نخود فرنگی 8 ص

دانلود تحقیق در مورد...

دانلود تحقیق در مورد نخود 13 ص

دانلود تحقیق در...

دانلود تحقیق در مورد نحوه کشف نوترون

دانلود تحقیق در مورد نحوه...

دانلود تحقیق در مورد نجواهای شیطانی 14 ص

دانلود تحقیق در مورد...

دانلود تحقیق در مورد نجواهای شیطانی

دانلود تحقیق در مورد...

دانلود تحقیق در مورد شأن نزول برخی آیات وسوره ها

دانلود تحقیق در مورد...

دانلود تحقیق در مورد سیستم عامل ویندور 61 ص

دانلود تحقیق در مورد سیستم...

دانلود تحقیق در مورد شاخه سرخس‌ها 17 ص

دانلود تحقیق در مورد شاخه...

دانلود تحقیق در مورد سینمای ملی در نیکاراگوئه

دانلود تحقیق در مورد...

دانلود تحقیق در مورد سیستم هیدرلولیک و اجزاء آن

دانلود تحقیق در مورد...

دانلود تحقیق در مورد سیستم مدیریت سوخت mono jetronic

دانلود تحقیق در مورد سیستم مدیریت...

دانلود تحقیق در مورد سیستم فرمان خودرو

دانلود تحقیق در مورد...

دانلود تحقیق در مورد سیستم سوپاپ

دانلود تحقیق در مورد سیستم...

دانلود تحقیق در مورد سیری در زندگی حضرت علی ع

دانلود تحقیق در مورد سیری...

دانلود تحقیق در مورد سیب 13 ص

دانلود تحقیق در مورد سیب 13...

دانلود تحقیق در مورد سیاستمدارترین حیوان

دانلود تحقیق در مورد...

دانلود تحقیق در مورد سیاست مذهبی هخامنشیان 7 ص

دانلود تحقیق در...

دانلود تحقیق در مورد سیا و جعل اسناد

دانلود تحقیق در مورد ...

دانلود تحقیق در مورد سینه نرم قادر است کمک کند به تشخیص دادن سرطان 11 ص

دانلود تحقیق در مورد سینه نرم...

دانلود تحقیق در مورد سیمای ظهور وایرانیان

دانلود تحقیق در مورد سیمای...

دانلود تحقیق در مورد سیمای ظهور وایرانیان 9 ص

دانلود تحقیق در مورد...

دانلود تحقیق در مورد سیستمهای حرارتی و برودتی

دانلود تحقیق در...

دانلود تحقیق در مورد سیستم های حرارتی کف 10 ص

دانلود تحقیق در مورد ...

دانلود تحقیق در مورد سیره پیامبر اکرم

دانلود تحقیق در مورد...

دانلود تحقیق در مورد سیره پیامبر اکرم

دانلود تحقیق در مورد سیره...

دانلود تحقیق در مورد سیره پیامبر 05 چند مورد از سیره های پیامبر

دانلود تحقیق در مورد سیره...

دانلود تحقیق در مورد سیره امام خمینی

دانلود تحقیق در مورد...

دانلود تحقیق در مورد سیاست جدید و نقش تاریخی ادیان در جهان بعد از 11 سپتامبر 13 ص

دانلود تحقیق در...

دانلود تحقیق در مورد سیارات

دانلود تحقیق در مورد سیارات...

دانلود تحقیق در مورد سویا 14 ص

دانلود تحقیق در مورد...

دانلود تحقیق در مورد سوره یوسف

دانلود تحقیق در مورد سوره...

دانلود تحقیق در مورد سوره کوثر سوره

دانلود تحقیق در...

دانلود تحقیق در مورد سوره ملک

دانلود تحقیق در مورد ...

دانلود تحقیق در مورد سوره مائده آیه 86

دانلود تحقیق در مورد...

دانلود تحقیق در مورد سورئالیسم 13 ص

دانلود تحقیق در...

دانلود تحقیق در مورد سوره فلق

دانلود تحقیق در مورد...

دانلود تحقیق در مورد سؤالاتی که مورد بیماری تب مالت پرسید ه می شود

دانلود تحقیق در مورد سؤالاتی که...

دانلود تحقیق در مورد سهم بیوتکنولوژی در اصلاح گیاهان زراعی 9 ص

دانلود تحقیق در...

کارنمای معلمی بررسی رابطه من حرفه ای با تجربیات دوران زندگی

کارنمای معلمی بررسی رابطه من حرفه...

درگیر نمودن دانش آموزان در موقعیت های یادگیری

درگیر نمودن دانش آموزان در موقعیت...

درگیر نمودن دانش آموزان در موقعیت های یادگیری

درگیر نمودن دانش آموزان...

درگیر نمودن دانش آموزان در موقعیت های یادگیری

درگیر نمودن دانش آموزان در...

درست کردن سطل آشغال سوم ابتدایی

درست کردن سطل آشغال سوم ابتدایی...

درست کردن سطل آشغال سوم ابتدایی

درست کردن سطل آشغال سوم ابتدایی...

درست کردن سطل آشغال سوم ابتدایی

درست کردن سطل آشغال سوم ابتدایی...

درس پژوهی خط و زاویه ششم ابتدایی

درس پژوهی خط و زاویه ششم ابتدایی...

درس پژوهی خط و زاویه ششم ابتدایی

درس پژوهی خط...

درس پژوهی خط و زاویه ششم ابتدایی

درس پژوهی خط و زاویه...

درس پژوهی یادگیری مفهوم تقسیم در کلاس های چند پایهسوم و چهارم

درس پژوهی یادگیری...

دانلود تحقیق اصول و مبانی پست مدرنیسم مقدمه: شرایط زندگی امروز از انسان به ویژه انسانی که لاف عقل بزند و داعیه هنر داشته باشد،‌می
توضیحات بیشتر - دانلود
نیروی محرکه از تاریخ دیدگاه شهید مطهری
موضوع تحقیق استراتژی شرکت ال جی (درس مدیریت استراتژی)
دانلود تحقیق در مورد سنگ های اتشفشان
تحقیق در موردچرخه عمر مجصول
تحقیق در مورد شرکت ابیک
طراحی یک واحد یادگیری درس تقویم مطالعات چهارم درس بیست و یکم؛.
دانلود تحقیق در مورد انواع سد
دانلود گزارش کارآموزی شرکت سایپا
کارورزی 2 علوم تربیتی(گزارش روایتی)؛.
توصیه های لازم برای برورش شتر مرغ
طراحی یک واحد یادگیری درس تقویم مطالعات چهارم درس بیست و یکم؛.
کارورزی 2 علوم تربیتی(گزارش روایتی)؛.
گزارش کارآموزی پالایشگاه تبریز دستگاه آیزوماکس.؛
گزارش کارآموزی در چاپخانه.؛
گزارش کارآموزی برنامه نویسی تحت وب با PHP.؛

کلمات کلیدی :بین مصرف کنونی محصول ناخالص اخلی نرخ بهره تابعی نرخ بازه سپرهzwnj نرخ بهره سرمایهzwnj گذاری میzwnj توان نرخ تورم مصرف کنونی بنگاههای اقتصای بانک مرکزی اگر نرخ میzwnj گذاری سرمایهzwnj اقتصای بازار ارتباط بانکها سرمایه رآمهای
  • فصل هنری
  • ۰
  • ۰

پاورپوینتی در مورد آنالیز ریاضی 2

پاورپوینتی در مورد آنالیز ریاضی 2

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات


دسته بندی : پاورپوینت


نوع فایل : .ppt ( قابل ویرایش و آماده پرینت )


تعداد اسلاید : 282 اسلاید




قسمتی از متن .ppt :



آنالیز ریاضی 2


انتگرال های ریمان‌ ــ استیلتیس


فصل اول


جایگاه درس


:


آنالیز ریاضی


2


درس اصلی تخصصی والزامی رشته ریاضی میباشد.


این درس در دوره کارشناسی ارشد آمار نیز تدریس میشود.


این درس پیش نیاز آنالیز


ریاضی


3


و


پیش نیاز آن انالیز ریاضی


1


است.


هدف های کلی


در این درس انتگرالهای ریمان استیلتیس به عنوان


تعمیم انتگرال ریمان ارایه میشود.


انتگرالهای ناسره و توابع با تغییر کراندار از دیگر موضوعات این


درس می باشد.


دنباله ها وسری های توابع وبررسی خواص آنها وسپس مطالعه سری های فوریه وسری های توانی وتوابع خاص مانند تابع گاما از دیگر موضوعات مورد مطالعه این درس می باشد.










سایر محصولات :
پاورپوینتی در مورد آنالیز ریاضی 2

پاورپوینتی در مورد آنالیز ریاضی 2...

برنامه ریزی منابع سازمانERP

برنامه ریزی منابع سازمانERP...

پاورپوینتی در مورد اتصال سری مقاومت های اهمی

پاورپوینتی در مورد اتصال سری مقاومت های...

جزوات رشته کارشناسی کامپیوترترم تابستان1

جزوات رشته کارشناسی کامپیوترترم تابستان1...

تئوری سلسله مراتب نیازها

تئوری سلسله مراتب نیازها...

جزوات رشته کارشناسی برق ترم تابستان1

جزوات رشته کارشناسی برق ترم تابستان1...

آلکین ها

آلکین ها...

آشنایی با اصول انتخاب الکترود بر مبنای

آشنایی با اصول...

Trego و Kepner

Trego و Kepner...

CBC وABG نمونه گیری وتفسیر

CBC وABG نمونه...

AFM

AFM...

جزوات رشته کارشناسی مکانیک خودروترم تابستان1

جزوات رشته کارشناسی...

ایمنی در عملیات جابجائی با لیفتراک

ایمنی در عملیات جابجائی با...

جزوات رشته کارشناسی حسابداری ترم تابستان1

جزوات رشته کارشناسی حسابداری...

جزوات رشته کاردانی مکانیکترم تابستان1

جزوات رشته کاردانی مکانیکترم تابستان1...

حل مشکل خاموشی Y560_U02 با برد A_V2..1K به تاریخ 20161105

حل مشکل خاموشی Y560_U02 با برد A_V2..1K...

آشنایی با مفهوم صادرات و بازاریابی

آشنایی با مفهوم صادرات و...

تئوری های اقتصاد سیاسی بین المللی

تئوری های اقتصاد سیاسی بین المللی...

دانشگاه کارآفرین و نقش آن در تحقق اقتصاد دانش بنیان

دانشگاه کارآفرین و نقش آن در...

مقاله تفریحی دریاچه گلهر

مقاله تفریحی دریاچه...

مقاله کارشناسی ارشد قدرت

مقاله کارشناسی ارشد قدرت...

کاربرد الگوریتم ژنتیک در برنامه ریزی فرآیند به کمک کامپیوترCAPP در محیطهای صنعتی مخت

کاربرد الگوریتم ژنتیک در برنامه...

مکتب های کلاسیک در اقتصاد

مکتب های کلاسیک در اقتصاد...

کنترل نوار نقاله خط تولید یک کارخانه با PLC

کنترل نوار نقاله خط تولید یک کارخانه...

آموزش الکترونیکی مفاهیم هندسی ریاضی چهارم ابتدایی

آموزش الکترونیکی مفاهیم...

کامپوزیت های زمینه فلزی تقویت شده باآلیاژهای حافظه شکلی

کامپوزیت های زمینه فلزی...

مدیریت صنعتی تجارت الکترونیک

مدیریت صنعتی تجارت الکترونیک...

انتقال الکترونیکی وجوه و بانکداری الکترونیکی در ایران

انتقال الکترونیکی وجوه...

بررسی هزینه اجتماعی گاز SO2 از نیرو گاه شهید رجایی

بررسی هزینه اجتماعی گاز SO2...

بررسی تأثیر آموزش بر روی آگاهی و نگرش بیماران هموفیل

بررسی تأثیر آموزش بر روی آگاهی...

کی پروفایلمو چک میکنه

کی پروفایلمو چک میکنه...

کاربرد سنجش از دور و اطلاعات ماهواره ای در معادن

کاربرد سنجش از دور و اطلاعات ماهواره...

بررسی جرم کلاهبرداری

بررسی جرم کلاهبرداری...

اسمتوزیبا کن_ مخصوص تلگرام

اسمتوزیبا کن_ مخصوص تلگرام...

سیر تحول ستارگان در حوزه علم فیزیک

سیر تحول ستارگان در حوزه...

پاورپوینت در مورد چالش های توسعه علمی کشور

پاورپوینت در مورد...

پاورپوینت در مورد چگونه قند خون خود را کنترل کنید

پاورپوینت در مورد چگونه...

پاورپوینت در مورد چگونه در کارکنان بدقلق خود ایجاد انگیزه کنیم

پاورپوینت در مورد چگونه...

پاورپوینت در مورد دبیر سمینار آنالیز ریاضی و کاربردهای آندکتر محمد صال مصلحیان

پاورپوینت در مورد دبیر سمینار...

پاورپوینت در مورد حقوق و دستمزد

پاورپوینت در مورد حقوق و دستمزد...

پاورپوینت در مورد دانشکده مهندسی پزشکی دانشگاه صنعتی امیرکبیر

پاورپوینت در مورد دانشکده مهندسی پزشکی...

پاورپوینت در مورد توپولوژی شبکه

پاورپوینت در مورد توپولوژی شبکه...

پاورپوینت در مورد 94 193 karga niyazsanji 2

پاورپوینت در مورد 94 193 karga...

پاورپوینت در مورد تغذیه سالم

پاورپوینت در مورد تغذیه سالم...

پاورپوینت در مورد ارزیابی عملکرد سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با نگاهی به فرهنگسرا ها

پاورپوینت در مورد ارزیابی عملکرد...

پاورپوینت در مورد تعریف فرآیند

پاورپوینت در مورد...

آشنایی کلی با دانشگاه مجازی VU و روشهای آسان وکم هزینه تحصیل در آن
توضیحات بیشتر - دانلود
پاورپوینتی در مورد خرید برق از مولدهای مقیاس کوچک
پاورپوینتی در مورد جوندگان و راه های کنترل آنها
پاورپوینتی در مورد خوشه های صنعتی و طرح ریزی کارآفرینی
پاورپوینتی در مورد خصوصیات سیستم های آبیاری بارانی
پاورپوینتی در مورد حسد
گزارش کارکشت باکتری و بررسی روش رشد و گسترش آن
تحقیق در مورد تشخیص ژنتیکی قبل از لقاح پی جی دی
تحقیق در مورد پرورش ملکه زنبور عسل
طرح کار آفرینی پرورش طیور پرورش شترمرغ
تحقیق درباره آشنایی با مهارت های زندگی
مقاله ای در مورد پیوند زدن گیاهان و درختان و سبزیجات
مقاله ای در مورد پرورش گاو اصیل شیرده و بز
پژوهشی در مورد نقش ارزشیابی تحصیلی در شناخت نقاط قوت وضعف دانش آموزان وتاثیر آن بر آینده ی زندگی آنها
تحقیق وبررسی استرس و انواع آن و علل و عوامل پدیدآورنده و روشهای مدیریت آن
پروژه ای در مورد پرورش گل وگیاهان زینتی و نقش مثبت آن در ایجاد بازار کار پر رونق در جامعه
پاورپوینتی در مورد سیاستهای سرمایه در گردش
پاورپوینتی در مورد قوه قضاییه (درس 6 مطالعات اجتماعی هشتم)

کلمات کلیدی :مورد آنالیز ریاضی این درس آنالیز ریاضی وسری های دیگر موضوعات آنالیز ریاضی مورد آنالیز ریاضی آنالیز
  • فصل هنری
  • ۰
  • ۰

تحقیق درباره تولید محصولات کشاورزی

تحقیق درباره تولید محصولات کشاورزی

این محصول در قالب ورد (WORD) و قابل ویرایش در12صفحه تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این فایل و اطمینان از خرید، مطالب چند صفحه آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید کنید.

لینک دانلود پایین صفحه

جمهوری اسلامی ایران با تولید حدود 100 میلیون تن از نظر تنوع محصولات کشاورزی رتبه سوم را در جهان دارد.
خبر معاون امور بین الملل و امور آفریقا در وزارت جهاد کشاورزی در سومین اجلاس وزرای کشاورزی همکاری های اقتصادی - منطقه ای (اکو) در تهران گفت: ایران از 66 محصول اصلی کشاورزی/ تولید کننده عمده 25 نوع است که بیشتر انها جزو محصولات باغی هستند.
تنوع اب و هوایی و شرایط تولید مناسب موجب شده است ایران در بسیاری از محصولات کشاورزی مانند خاوریا و محصولات شیلاتی / پسته / زعفران / مرکبات / سیب/ انگور/ خرما/ خشکبار / زیره و غیره از عمده تولید کنندگان و صادر کنندگان جهان شناخته شود.
اجلالی گفت : سرمایه گذاری به عنوان عامل مهم در رشد وجهش اقتصادی از جمله در رشد بخش کشاورزی به حساب می اید.
با وجود آنکه در دهه های اخیر هیچ گاه سهم کشاورزی از سرمایه گذاری 10درصد فراتر نرفته اما در سالهای اخیر سعی شده است با افزایش جاذبه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی که اغلب کمتر از نصف سایر بخشها بوده است و با استفاده از ساز و کارهای روزامد مالی و اقتصادی سرمایه گذاری در این بخش افزایش یابد و فرصت های شغلی بیشتری بوجود اید.
به همین منظور برنامه های زیر ساختی به اجرا درامده است و استمرار دارد که از ان جمله می توان افزایش راندمان آب / حفاظت و اصلاح از اراضی/ افزایش تولید و توزیع ادوات و تجهیزات کشاورزی /تامین و استفاده بهینه از نهاده های کشاورزی به ویژه استفاده از بذور مرغوب و مقاوم ، مبارزه با آفات و بیماریها با استفاده از روشهای نوین / توسعه واحدهای تولیدی دامی و شیلاتی / برنامه های پایش / پیشگیری و مبارزه با بیماریهای دامی/ اجرای برنامه های جنگداری و آبخیزداری و انتقال نتایج تحقیقات به واحدهای تولیدی اشاره کرد که هر سال از رشد قابل توجهی برخوردارند.









سایر محصولات :
تحقیق درباره تولید محصولات کشاورزی

تحقیق درباره تولید محصولات کشاورزی...

پاورپوینت آماده در مورد لباس دوره مادها

پاورپوینت آماده در مورد...

تحقیق درباره تولید مثل گیاهان گلدار

تحقیق درباره تولید مثل...

پاورپوینت آماده در مورد معبدِ پانتئونِ رم

پاورپوینت آماده در مورد...

تحقیق درباره تولید گندم در ایران

تحقیق درباره تولید...

پاورپوینت مدیریت ارتباطات سازمانی _ 35 اسلاید

پاورپوینت مدیریت ارتباطات سازمانی...

پاورپوینت مدیریت ارتباطات سازمانی _ 35 اسلاید

پاورپوینت مدیریت ارتباطات سازمانی...

پاورپوینت مدیریت ارتباطات سازمانی _ 35 اسلاید

پاورپوینت مدیریت...

فایل پاورپوینت دوره ی آموزشی سیستم مدیریت کیفیت برای همه ی کارکنان در 4 ساعت

فایل پاورپوینت دوره ی آموزشی سیستم مدیریت...

پاورپوینت مدیریت ارتباطات سازمانی _ 35 اسلاید

پاورپوینت مدیریت...

فایل پاورپوینت دوره ی آموزشی سیستم مدیریت کیفیت برای مدیران در 4 ساعت نگاهی به سیستم مدیریت کیفیت برای مدیران و مقدمه ای بر داینام

فایل پاورپوینت دوره...

پاورپوینت مدیریت تعارض

پاورپوینت مدیریت تعارض...

سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری رشته انسانی96

سوالات و پاسخنامه...

پرسشنامه تیپ شخصیتی درونگرا و برونگرا و تفسیر

پرسشنامه تیپ شخصیتی درونگرا و برونگرا و...

پاورپوینت مدیریت اسناد و بایگانی

پاورپوینت مدیریت اسناد و بایگانی...

پاورپوینت ارتباطات درون سازمانی _ 28 اسلاید

پاورپوینت ارتباطات درون سازمانی _...

پاورپوینت ارتباطات درون سازمانی _ 28 اسلاید

پاورپوینت ارتباطات درون سازمانی _...

پاورپوینت ارتباطات درون سازمانی _ 28 اسلاید

پاورپوینت ارتباطات درون سازمانی _ 28...

پاورپوینت ارتباطات درون سازمانی _ 28 اسلاید

پاورپوینت ارتباطات درون...

پاورپوینت درباره دیکدرها و مولتی پلکسرها

پاورپوینت درباره دیکدرها و مولتی پلکسرها...

پرسشنامه هوش هیجانی ریون

پرسشنامه هوش هیجانی ریون...

پاورپوینت درباره دوپینگ

پاورپوینت درباره دوپینگ...

پاورپوینت درباره دو وجه اصلی تولید نرم‌افزار

پاورپوینت درباره دو وجه...

دانلود جزوه کنه ها ، مایتها ؛ بیماریهای منتقله و راههای کنترل

دانلود جزوه کنه ها ، مایتها...

پاورپوینت درباره دراگون فروت

پاورپوینت درباره دراگون فروت...

پاورپوینت درباره داوری اخلاقی

پاورپوینت درباره داوری اخلاقی...

پاورپوینت درباره خلاصه ی کتاب امام علی ع از نگاه اندیشمندان غیرشیعه

پاورپوینت درباره خلاصه ی...

پاورپوینت خلاصه ای از مطالب کتاب اجتماعی سوم راهنمایی

پاورپوینت خلاصه ای از...

تحقیق درباره زندگی میرزاتقی خان امیرکبیر

تحقیق درباره زندگی میرزاتقی خان امیرکبیر...

پاورپوینت درباره حکومت سربداران نخستین حکومت شیعی درایران

پاورپوینت درباره حکومت سربداران نخستین...

پاورپوینت مهارت برقراری ارتباط _67 اسلایدزمانی در روابطمان موفقیم که

پاورپوینت مهارت برقراری...

پاورپوینت مهارت برقراری ارتباط _67 اسلایدزمانی در روابطمان موفقیم که

پاورپوینت مهارت برقراری ارتباط...

پاورپوینت مهارت برقراری ارتباط _67 اسلایدزمانی در روابطمان موفقیم که

پاورپوینت مهارت برقراری ارتباط _67...

پاورپوینت مهارت برقراری ارتباط _67 اسلایدزمانی در روابطمان موفقیم که

پاورپوینت مهارت برقراری...

تحقیق درباره زندگی آریوبرزن سردار ایرانی

تحقیق درباره زندگی...

پاورپوینت درباره حقوق و دستمزد

پاورپوینت درباره حقوق و دستمزد...

پاورپوینت درباره حفاظت بارهای حساس در مقابل افت ولتاژ ها

پاورپوینت درباره حفاظت بارهای...

پاورپوینت درباره حسگرها دریابهو مبدل ها

پاورپوینت درباره حسگرها دریابهو مبدل...

دانلود استیکر گلدان گل

دانلود استیکر گلدان گل...

پاورپوینت درباره حسگر های نور Light sensor

پاورپوینت درباره حسگر های...

پاورپوینت درباره حریم شخصی

پاورپوینت درباره حریم شخصی...

پاورپوینت درباره حرکت شناسی

پاورپوینت درباره حرکت شناسی...

وکتور آماده برش و طراحی چهار قل

وکتور آماده برش و...

پاورپوینت نیرو و توان مورد نیاز گاوآهن_19 اسلاید

پاورپوینت نیرو و توان مورد نیاز...

پاورپوینت نیرو و توان مورد نیاز گاوآهن_19 اسلاید

پاورپوینت نیرو و توان...

پاورپوینت نیرو و توان مورد نیاز گاوآهن_19 اسلاید

پاورپوینت نیرو و توان...

پاورپوینت نیرو و توان مورد نیاز گاوآهن_19 اسلاید

پاورپوینت نیرو...

پاورپوینت مبانی مدیریت تعارض

پاورپوینت مبانی مدیریت تعارض...

دانلود تحقیق درباره تاجر و شغل تجارت
دانلود تحقیق درباره اسلحه پیشرفته سربازان قرن ۲۱
تحقیق درباره علف چشمه یا بولاغ
پاورپوینت درباره برنامه ریزی و سیاستگذاری فرهنگی در ایران
دانلود گزارش کاروزی صنایع لاستیک
دانلود گزارش کارورزی شرکت قند شیروان
دانلود گزارش کارورزی لوسمی میلوئیدها دو مزم
دانلود گزارش کارورزی شرکت آب و فاضلاب
دانلود گزارش کارورزی عمران پروژه خیام 18
دانلود گزارش کارورزی مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی بامداد
دانلود گزارش کارورزی مجتمع تک واحد داده پردازی تون
دانلود تحقیق درباره فیثاغورث
دانلود تحقیق درباره زکریای رازی
تحقیق درباره بررسی عملکرد الگوریتم بهینه سازی توده ذرات (PSO )
تحقیق درباره ی ترکیب جامدات در وسایل مخلوط کن مختلف
تحقیق درباره ی تخریب فلزات با عوامل غیرخوردگی
تحقیق درباره ی نقش تغییرات اجتماعی درتحولات فرهنگی
تحقیق درباره تیتراسیون
تحقیق درباره دیدگاه سید محمد خاتمی درباره فلسفه
تحقیق درباره دیوان شمس
تحقیق درباره مینیاتور
تحقیق درباره دین‌شناسی و عرفان
تحقیق درباره دین و معنویت
تحقیق درباره سازمان دهی شده تیراندازی

کلمات کلیدی :ولید محصولا کشاورزی درباره ولید محصولا حقیق درباره ولید سرمایه گذاری برنامه های بخش کشاورزی واحدهای ولیدی محصولا کشاورزی درباره ولید ولید محصولا کشاورزی محصولا اسفاده افزایش سرمایه گذاری برنامه اقصادی
  • فصل هنری
  • ۰
  • ۰

پاورپوینت در مورد نکات و ملاحظاتی در بارۀ کتاب فارسی

پاورپوینت در مورد نکات و ملاحظاتی در بارۀ کتاب فارسی

فرمت فایل : .ppt



تعداد اسلاید : 38 اسلاید



قسمتی از متن :



موضوع :


نکات و ملاحظاتی در بارۀ کتاب فارسی


سال دهم متوسّطه - دورۀ دوم


تاریخ ارائه : جمعه 5 / 9 /


95 ـ


ارومیّه


سالن


معلّم


علی بابازاده


به نام خداوند جان و خرد


صفحۀ 14


قلمرو ادبی 1


آرایه‏های ادبی بیت اوّل:


چون بگشایم ز سر مو ، شکن ماه ببیند رخ خود را به من


1 ـ کنایه : « شکن از مو گشادن » کنایه از ظاهر ساختن زیبایی


و گره‏گشایی کردن


2 ـ تشخیص : مو گشادن چشمه ، رخ داشتن ماه


3 ـ استعارۀ مصرّحه : « مو » استعارۀ مصرّحه از موج‏ها


4 ـ مجاز : سر مجازاٌ در معنای انتهای تار مو


5 ـ مراعات نظیر : سر ـ رخ ـ مو / ماه ـ رخ


ادامۀ صفحۀ 14


قلمرو ادبی 1


آرایه‏های ادبی بیت دوم:


گه به دهان، برزده کف چون صدف گاه چو تیری که رود بـر هـدف


1 ـ تشبیه : تشبیه چشمه به صدف ، تشبیه چشمه به تیر


2 ـ تشخیص : دهان داشتن چشمه


3 ـ واج آرایی : در واج « د »


4 ـ جناس ( ناقص اختلافی ) : صدف ـ هدف


5 ـ مراعات نظیر : دهان ـ کف / تیر ـ هدف










سایر محصولات :
پاورپوینت در مورد نکات و ملاحظاتی در بارۀ کتاب فارسی

پاورپوینت در مورد...

پاورپوینت در مورد مدل تعالی سازی و نتایج آن

پاورپوینت در مورد مدل تعالی سازی و...

پاورپوینت در مورد معماری کامپیوتر

پاورپوینت در مورد معماری کامپیوتر...

دانلودکتاب تبارشناسی اخلاق به همراه نقد فارسی

دانلودکتاب تبارشناسی اخلاق به همراه نقد...

پاورپوینت در مورد منابع درآمدی یک رویداد ورزشی

پاورپوینت در مورد منابع...

پاورپوینت در مورد ممیزی بالینی

پاورپوینت در مورد ممیزی بالینی...

پاورپوینت درباره سرطان Cancer

پاورپوینت درباره سرطان Cancer...

پاورپوینت در مورد مقایسه برش های گیاهیpp

پاورپوینت در مورد مقایسه برش...

پاورپوینت در مورد معماری سرویس دهنده پیشخوان دولت و بخش عمومی غیر دولتی کشور

پاورپوینت در مورد...

پاورپوینت در مورد عرفان عملی

پاورپوینت در مورد عرفان عملی...

پاورپوینت در مورد کمی عمیقتر فکر کنید

پاورپوینت در مورد کمی عمیقتر...

دانلود پاورپوینت ریاضی عمومی 2

دانلود پاورپوینت ریاضی عمومی 2...

پاورپوینت انواع دیوار

پاورپوینت انواع دیوار...

پاورپوینت در مورد طرح مستندسازی و اصلاح فرآیندهای وزارت ف و ا ا

پاورپوینت در مورد طرح مستندسازی...

پاورپوینت در مورد علائم دهانی در بیماران سرطان خون

پاورپوینت در مورد علائم دهانی...

پاورپوینت در مورد سیر تحولی راه آهن

پاورپوینت در مورد...

مقالات تخصصی

مقالات تخصصی...

پاورپوینت در مورد شیرهای طعم‌دار

پاورپوینت در مورد...

پاورپوینت در مورد سل تکنیک ها

پاورپوینت در مورد سل ...

پاورپوینت در مورد زبان های برنامه نویسی

پاورپوینت در مورد زبان...

پاورپوینت درباره روش حریصانهGreedy Approach

پاورپوینت درباره روش حریصانهGreedy...

پاورپوینت در مورد سوراخ شدن مری

پاورپوینت در مورد سوراخ شدن مری...

پاورپوینت در مورد راهکارهای کاهش تنش برای کارکنان نوبتکار

پاورپوینت در مورد راهکارهای کاهش تنش برای...

پاورپوینت در مورد تحول در نظام اداری مدیریتی

پاورپوینت در مورد تحول در نظام ...

پاورپوینت درباره روش تقسیم و حل Divide and Conquer

پاورپوینت درباره روش تقسیم و حل...

پاورپوینت در مورد خوشه‌بندی مقید

پاورپوینت در مورد خوشه‌بندی مقید...

پاورپوینت در مورد دستور العمل نحوه محاسبه امتیاز مقالات ISI اعضای هیأت علمی

پاورپوینت در مورد دستور...

پاورپوینت در مورد خود را با دیگران مقایسه نکنt 322

پاورپوینت در مورد خود را...

پاورپوینت درباره تئوری الاستیسیته Theory of Elasticity

پاورپوینت درباره تئوری الاستیسیته Theory of...

پاورپوینت در مورد خواص عسل

پاورپوینت در مورد خواص عسل...

پاورپوینت در مورد ثبت داده های مربوط به اندازه ها در اپیدمیولوژی و نظام سلامت

پاورپوینت در مورد ثبت...

پاورپوینت در مورد خاک ساختار خاک و خصوصیات خاک ها

پاورپوینت در مورد خاک ساختار...

پاورپوینت در مورد جانوران مضر شهری

پاورپوینت در مورد جانوران مضر شهری...

پاورپوینت درباره راهی به سوی او

پاورپوینت درباره راهی به سوی او...

جزوه خلاصه و جمعبندی شیمی3

جزوه خلاصه و جمعبندی شیمی3...

پاورپوینت در مورد بهینه سازی و طراحی به کمک کامپیوتر

پاورپوینت در مورد...

پاورپوینت در مورد تفسیر آیات 61توبه ،8عنکبوت و 92یوسف

پاورپوینت در مورد تفسیر آیات 61توبه...

پاورپوینت درباره رازداری و فاش گویی در علم

پاورپوینت درباره رازداری و...

پاورپوینت در مورد تاریخچه بیماری

پاورپوینت در مورد تاریخچه بیماری...

پاورپوینت در مورد بهداشت برای همه و مراقبت‌های بهداشتی اوّلیه

پاورپوینت در مورد...

پاورپوینت در مورد بزرگترین ها

پاورپوینت در مورد بزرگترین...

نقشه رودخانه های ایران

نقشه رودخانه های ایران...

پاورپوینت در مورد بررسی شیوع علائم دهانی در بیماران مبتلا به سرطان خون

پاورپوینت در مورد بررسی شیوع علائم...

پاورپوینت در مورد بررسی خواص دیزل گازوئیل

پاورپوینت در مورد بررسی خواص دیزل...

پاورپوینت در مورد بازارها و نهادهای مالی

پاورپوینت در مورد...

پاورپوینت در مورد بررسی رفتار سدهای خاکی در زمان ساخت،مطالعه موردی سد طالقان 64 اسلاید

پاورپوینت در مورد بررسی رفتار...

آموزش سئو

آموزش سئو...

پاورپوینت در مورد ppt نان صنعتی

پاورپوینت در مورد ppt نان صنعتی...

پاورپوینت در مورد شیوه های نمایش داده ها
پاورپوینت در مورد داده کاوی و کاربرد آن
پاورپوینت در مورد بررسی نمونه سفال تیغه ساختمانی از نظر میزان انتقال حرارت
پاورپوینت در مورد Application Server ها نگاهی بر WebLogic
پاورپوینت در مورد برداشت ازروایات وایات طبی
پاورپوینت قواعد کلی رسم فلوچارت
پاورپوینت فنون تست زنی
پاورپوینت اختلال آب والکترولیت
پاورپوینت فیزیولوژی تخمدان
پاورپوینت قانون برگزاری مناقصات و آیین نامه های اجرایی
پاورپوینت در مورد مهارت ابراز وجود
پاورپوینت در مورد داده کاوی و کاربرد آن

کلمات کلیدی :بارۀ کتاب فارسی بارۀ کتاب کتاب فارسی مراعات نظیر تشبیه چشمه استعارۀ مصرّحه آرایه‏های ادبی قلمرو ادبی مورد نکات ادبی بیت تشبیه فارسی ملاحظاتی
  • فصل هنری
  • ۰
  • ۰

پاورپوینت اخلاق مدیریت

پاورپوینت اخلاق مدیریت

فرمت فایل: پاورپوینت

تعداد اسلاید:22

اخلاق چیست ؟

-در اخلاق صحبت از خوبی و بدی است .

در اخلاق مدیریت صحبت از خوبی و بدی عمل مدیریتی است .

-عمل مدیریتی وقتی در حوزه اخلاق مطرح میشود که : بین منافع سازمانی و مسئولیت اجتماعی مدیر تعارض بوجود آید









سایر محصولات :
پاورپوینت اخلاق مدیریت

پاورپوینت اخلاق مدیریت ...

پاورپوینت فصل دوم تحلیل غیرخطی عناصر محدود بخش سوم

پاورپوینت فصل دوم تحلیل...

پاورپوینت اخلاق در آموزش

پاورپوینت اخلاق در...

پاورپوینت در مورد فارسی پنجم دبستان تحقیق دانش آموزی

پاورپوینت در مورد فارسی پنجم...

پاورپوینت تحلیل علل ریشه ای RCA

پاورپوینت تحلیل علل ریشه ای...

پاورپوینت اختلالات هیپر تانسیو حاملگی

پاورپوینت اختلالات هیپر تانسیو حاملگی...

تحقیق درباره جهانی شدن اقتصاد _ علل و آثار آن

تحقیق درباره جهانی...

پاورپوینت کارگاه آموزشی تحلیل پوششی داده ها

پاورپوینت کارگاه آموزشی تحلیل...

پاورپوینت اختلالات مایع آمنیوتیک

پاورپوینت اختلالات مایع آمنیوتیک...

پاورپوینت اختلال آب و الکترولیت

پاورپوینت اختلال آب ...

پاورپوینت تحلیل الگوریتم ها مسائل و تمرین ها

پاورپوینت تحلیل الگوریتم ها مسائل و...

پاورپوینت اختصاصات ماهی قزل آلا

پاورپوینت اختصاصات ماهی قزل...

پاورپوینت بررسی اندیشه های لوکوربوزیه

پاورپوینت بررسی اندیشه های لوکوربوزیه...

پاورپوینت تحقیقات زیست پزشکی

پاورپوینت تحقیقات زیست...

پاورپوینت احکام محتضر

پاورپوینت احکام محتضر...

پاورپوینت تجزیه وتحلیل صنعت دارو

پاورپوینت تجزیه وتحلیل صنعت دارو...

پاورپوینت اجرای سازه های فولادی

پاورپوینت اجرای سازه های...

پاورپوینت اجرای اصل 44 قانون اساسی و خصوصی سازی بانک ها

پاورپوینت اجرای اصل...

پاورپوینت در مورد زیست شناسی سال سوم دبیرستان فصل 7 تولید مثل تحقیق دانش آموزی

پاورپوینت در مورد...

پاورپوینت تجزیه و تحلیل نیازهای سیستم

پاورپوینت تجزیه و تحلیل نیازهای سیستم...

مجموعه کامل از کتاب های ذهن برتر. ضمیرناخودآگاه. قانون جذب. زبان بدن. آئین زندگی و عشق چیست

مجموعه کامل از کتاب های ذهن برتر....

پاورپوینت موانع اجرای استراتژیهای سازمانها

پاورپوینت موانع اجرای استراتژیهای...

برنامه نویسی پیشرفته c__ دانشگاه

برنامه نویسی پیشرفته c__ دانشگاه...

پاورپوینت ماتریس گروه مشاوره بستونBCG

پاورپوینت ماتریس گروه مشاوره...

پاورپوینت ماتریس ارزیابی موقعیت و اقدام استراتژیک SPACE

پاورپوینت ماتریس ارزیابی موقعیت...

پاورپوینت ماتریس برنامه ریزی استراتژیک کمی QSPM

پاورپوینت ماتریس برنامه ریزی استراتژیک...

پاورپوینت در مورد علوم سوم دبستان مبحث نیرو همه جا 2 تحقیق دانش آموزی

پاورپوینت در مورد علوم سوم دبستان مبحث...

پاورپوینت بررسی اقلیم

پاورپوینت بررسی اقلیم...

پاورپوینت درباره مدیریت ریسک

پاورپوینت درباره مدیریت ریسک...

پاورپوینت درباره مدیریت استرس

پاورپوینت درباره مدیریت استرس...

پاورپوینت در مورد علوم سوم دبستان مبحث هر کدام جای خود 1 تحقیق دانش آموزی

پاورپوینت در مورد علوم سوم دبستان مبحث...

پاورپوینت درباره ماشینهای خاکورزی و کاشت

پاورپوینت درباره ماشینهای...

پاورپوینت در مورد علوم سوم دبستان مبحث از گذشته تا آینده تحقیق دانش آموزی

پاورپوینت در مورد...

پاورپوینت درباره مداخله در بحران با تاکید بر فاجعه

پاورپوینت درباره مداخله...

ترجمه درس های عربی پایه ی نهم

ترجمه درس های عربی پایه ی نهم...

پاورپوینت در مورد علوم اجتماعی سال چهارم انسانی درس 9 تحقیق دانش آموزی

پاورپوینت در مورد علوم اجتماعی سال...

فایل فلش فارسی ورسمی هواوی Y330_U11 B115 کاملا تست شده وتضمینی 100 _با لینک مستقیم

فایل فلش فارسی...

پاورپوینت در مورد درس پانزدهم تحقیق دانش آموزی

پاورپوینت در مورد درس پانزدهم تحقیق...

پاورپوینت درباره محاسبات لامبدا

پاورپوینت درباره محاسبات لامبدا...

پاورپوینت موانع اجرای استراتژیهای سازمانها

پاورپوینت موانع اجرای استراتژیهای سازمانها...

پاورپوینت ماتریس گروه مشاوره بستونBCG

پاورپوینت ماتریس گروه مشاوره...

پاورپوینت ماتریس ارزیابی موقعیت و اقدام استراتژیک SPACE

پاورپوینت ماتریس ارزیابی موقعیت و اقدام استراتژیک...

پاورپوینت در مورد درس شانزدهم تحقیق دانش آموزی

پاورپوینت در مورد درس شانزدهم تحقیق دانش...

دانلود پاورپوینت درباره قوانین مهم مثلثات در مثلث و برخی روابط مثلثاتی در مثلث

دانلود پاورپوینت درباره...

نقشه زیرکانه برای کسب درآمدبیشتر

نقشه زیرکانه برای کسب درآمدبیشتر...

پاورپوینت ماتریس برنامه ریزی استراتژیک کمی QSPM

پاورپوینت ماتریس برنامه ریزی...

تحقیق درباره مدیریت خانواده

تحقیق درباره مدیریت خانواده...

پاورپوینت موانع اجرای استراتژیهای سازمانها

پاورپوینت موانع اجرای...

پاورپوینت درباره ماهواره های مخابراتی

پاورپوینت درباره ماهواره های مخابراتی...

اقدام پژوهی در مورد افت تحصیلی
اقدام پژوهی ریاضی پنجم ابتدایی
اقدام پژوهی پایه اول، علاقه مندی دانش آموزان به درس قرآن
دانلود طرح احداث نهالستان
اقدام پژوهی در مورد افت تحصیلی
اقدام پژوهی در مورد ترس و اضطراب
دانلود طرح توجیهی جایگاه سوخت CNG
دانلود طرح احداث نهالستان
دانلود گزارشکار آزمایشگاه عملیات واحد استخراج مایع جامد
پاورپوینت طیف سنجی جرمی
پاورپوینت طیف بیماریها و دامنه عفونت
پاورپوینت طرح کارآفرینی کشت زعفران
پاورپوینت طرح جویشگر، خدمات و محتوای بومی
پاورپوینت طرح جامع امن سازی زیرساختهای حیاتی در مقابل حملات الکترونیکی
پاورپوینت طرح تفصیلی بانکداری مشارکت در سود و زیانPLS
پاورپوینت طرح ایجاد مراکز توسعه کسب و کار کوچک
پاورپوینت طراحی مدل انتقال اطلاعات در شبکه های پزشکی اورژانس
طراحی سیستم های آبیاری قطره ای
پاورپوینت طراحی سوالات مفهومی و استاندارد

کلمات کلیدی :مدیریت اوروینت اخلاق اخلاق مدیریت اوروینت اوروینت اخلاق مدیریت اوروینت اخلاق مدیریت اوروینت اخلاق مدیریت اخلاق اوروینت
  • فصل هنری
  • ۰
  • ۰

ﻃﺮاﺣﯽ ﮐﻮﭘ� ﺮ ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از رزوﻧﺎﺗﻮ Tو ﻣﺜ� ﺜﯽ ﺷﮑﻞ








سایر محصولات :
ﻃﺮاﺣﯽ ﮐﻮﭘ� ﺮ ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از رزوﻧﺎﺗﻮ Tو ﻣﺜ� ﺜﯽ ﺷﮑﻞ

ﻃﺮاﺣﯽ ﮐﻮﭘ� ﺮ ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده...

روﺷﻨﺎﯾﯽ ﻫﻮﺷﻤﻨﺪ

روﺷﻨﺎﯾﯽ ﻫﻮﺷﻤﻨﺪ...

ﻣﻘﺎﯾﺴﻪ ﮐﺪ ﻫﺎی ﻣﺤﺎﺳﺒﺎت ﺳ� ﻮﻟﯽ و ﻗ� ﺐ ﺑﺎ ﮐﺪ ﻣﻮﻧﺖ ﮐﺎرﻟﻮ

ﻣﻘﺎﯾﺴﻪ ﮐﺪ ﻫﺎی ﻣﺤﺎﺳﺒﺎت ﺳ� ﻮﻟﯽ...

ﻣﺰﯾﺖ ﮐﻨﺘﺮل اﻧﺒﻮه اﻃﻼﻋﺎت ﻗﺎﺑﻞ دﺳﺘﺮﺳﯽ ﺑﺮ اﺳﺎس وﯾﮋﮔﯽ رﻣﺰﮔﺬاری و ﺑﺼﻮرت ﻧﺎﺷﻨﺎس و ﺑﻄﻮر ﮐﺎﻣﻞ ﻧﺎﺷﻨﺎس ﻣﺴﺘﻌﺎر

ﻣﺰﯾﺖ ﮐﻨﺘﺮل اﻧﺒﻮه اﻃﻼﻋﺎت...

نت پیانوی آذربایجانی آی ایشیقیندا

نت پیانوی آذربایجانی آی ایشیقیندا...

نقشه سلسله مراتبی ایران _ البرز _ کرج

نقشه سلسله مراتبی ایران...

ﻃﺮاﺣﯽ ﮐﻮﭘ� ﺮ ﺷﺎﺧﻪ اﯾﯽ ﺑﺎ ﮐﻤﮏ ﺳﺎﺧﺘﺎر Uﺷﮑﻞ

ﻃﺮاﺣﯽ ﮐﻮﭘ� ﺮ ﺷﺎﺧﻪ اﯾﯽ ﺑﺎ...

ﮔﺰﯾﻨﺶ آدرﺳﻬﺎیIPﻣﻌﺮف ﺑﺮای ﻣﻄﺎﻟﻌﺎت ﺗﻮﭘﻮﻟﻮژی اﯾﻨﺘﺮﻧﺘﯽ

ﮔﺰﯾﻨﺶ آدرﺳﻬﺎیIPﻣﻌﺮف ﺑﺮای ﻣﻄﺎﻟﻌﺎت ﺗﻮﭘﻮﻟﻮژی...

ﻣﺪﻟﺴﺎزی ﻣﺒﺪل ﻣﻨﺒﻊ ﺟﺮﯾﺎن ﻣﺒﺘﻨﯽ ﺑﺮ ﻓﯿ� ﺘﺮ ﺗﻮان اﮐﺘﯿﻮ در ﺳﯿﺴﺘﻢ ﻫﺎی ﻗﺪرت

ﻣﺪﻟﺴﺎزی ﻣﺒﺪل ﻣﻨﺒﻊ ﺟﺮﯾﺎن ﻣﺒﺘﻨﯽ ﺑﺮ...

پردازش ﺳﯿﮕﻨﺎل ﻫﺎی ارﺗﻌﺎﺷﯽ ﭼﺮخ دﻧﺪه ﻫﺎی ﻣﺨﺮوﻃﯽ ﺗﻮﺳﻂ ﺗﺒﺪﯾﻞ ﻣﻮﺟﮏ و ﻋﯿﺐ ﯾﺎﺑﯽ ﻫﻮﺷﻤﻨﺪ آن ﻫﺎ ﺗﻮﺳﻂ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺑﺮدار ﭘﺸﺘﯿﺒﺎن

پردازش ﺳﯿﮕﻨﺎل ﻫﺎی ارﺗﻌﺎﺷﯽ ﭼﺮخ دﻧﺪه ﻫﺎی...

ﺻﺤﺖ ﺳﻨ� ﯽ و ﻣﻘﺎﯾﺴﻪ روش ﻫﺎی ﻣﺨﺘ� ﻒ ﺣﻞ ﻧﻮدال ﺑﺴﻂ ﺷﺎر و ﺟﺮﯾﺎن ﺷﺎر در ﻣﺤﺎﺳﺒﻪ ﭘﺎراﻣﺘﺮﻫﺎی ﻧﻮﺗﺮوﻧﯿﮏ

ﺻﺤﺖ ﺳﻨ� ﯽ و ﻣﻘﺎﯾﺴﻪ روش ﻫﺎی...

اﯾ� ﺎد ﯾﮏ ﻣﺪل ﺟﺎﻣﻊ داده ﮐﺎوی ﻣﺒﺘﻨﯽ ﺑﺮ RFMﺟﻬﺖ ﺗﺸﺨﯿﺺ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﭘﺮﺳﻮد در ﺷﺒﮑﻪ ﺑﺎﻧﮑﯽ

اﯾ� ﺎد ﯾﮏ ﻣﺪل...

ﺑﺮرﺳﯽ ﺗﺮاﮐﻢ ﺧﻄﻮط در ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﯾﺰی ﺗﻮﻟﯿﺪی واﺣﺪﻫﺎ در ﺑﺎزار ﺑﺮق ودر ﻧﻈﺮﮔﺮﻓﺘﻦ ﻗﯿﺪ آﻟﻮدﮔﯽ

ﺑﺮرﺳﯽ ﺗﺮاﮐﻢ ﺧﻄﻮط در ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﯾﺰی ﺗﻮﻟﯿﺪی...

مطالعات اقلیمی کرمانشاه برای دانشجویان معماری

مطالعات اقلیمی کرمانشاه برای دانشجویان معماری...

نقشه گرافیکی تقسیمات استانی ایران در فرمت AI قابل استفاده در نرم افزارهای گرافیکی نظیر ایلاستریتور

نقشه گرافیکی تقسیمات استانی...

پاور پوینت درس 14 پیام های آسمانی پایه هشتم

پاور پوینت درس 14 پیام های...

تحقیق سیستم پیش ساخته LSF

تحقیق سیستم پیش ساخته LSF...

نقشه تقسیمات استانی ایران در فرمت KMZ _ قابل استفاده در نرم افزار google earth

نقشه تقسیمات استانی ایران در فرمت KMZ...

تحقیق سیستم پیش ساخنه LSF

تحقیق سیستم پیش ساخنه ...

پروژه معماری کلینیک مغز و اعصاب شامل پلان ها و فایل سه بعدی و فایل ریویتی و تردی مکس و اتوکدی

پروژه معماری کلینیک مغز و اعصاب شامل...

نقشه گرافیکی تقسیمات استانی ایران در فرمت PDF

نقشه گرافیکی تقسیمات...

پروژه مجتمع مسکونی طرح 5 معماری شامل پلان فایل ریویتی و تردی مکس و اتوکدی

پروژه مجتمع مسکونی طرح 5 معماری شامل...

پاورپوینت پدیدار شناسی سقف _ 21 اسلاید

پاورپوینت پدیدار شناسی سقف _ 21...

برنامه مجموعه کلی قوانین حقوقی و کیفری و اداری و بین المللی و ...

برنامه مجموعه کلی...

دانلود جزوه اختلالات عامل انسداد راه هوایی

دانلود جزوه اختلالات عامل انسداد...

دانلود تحقیق در مورد ویژگیهای فنی موثر در انتخاب و بکارکیری مصالح

دانلود تحقیق در مورد ویژگیهای...

جزوه اختلالات قابل تشخیص در رحم

جزوه اختلالات قابل تشخیص در...

نقشه اتوکد cad شهر کرمانشاه

نقشه اتوکد cad شهر کرمانشاه...

دانلود تحقیق در مورد هدایت کردن

دانلود تحقیق در...

جزوه بیماری های ناشی از کرم

جزوه بیماری های ناشی از...

دانلود تحقیق در مورد نقش مواد معدنی در فعالیت های ورزشی

دانلود تحقیق در مورد نقش مواد معدنی...

پاورپوینت در مورد نیم نگاهی به موثرترین بخشنامه ها وآئین نامه های آموزشی از منظر حوزه نظارتی معاونت آموزشی دانشگاه

پاورپوینت در مورد نیم نگاهی به موثرترین...

دانلود تحقیق در مورد نقش سرمایه فکری در توسعه اقتصادی

دانلود تحقیق در مورد نقش سرمایه فکری...

دانلود تحقیق در مورد نقد و تحلیل روان شناختانه ی راه کارهای امر به معروف و نهی از منکر در آثار سعدی

دانلود تحقیق در مورد نقد...

پاورپوینت در مورد نیرو و توان مورد نیاز گاو آهن

پاورپوینت در مورد نیرو و...

پاورپوینت دریاچه ارومیه

پاورپوینت دریاچه ارومیه...

دانلود تحقیق در مورد اس‌کیـــوال

دانلود تحقیق در مورد اس‌کیـــوال...

دانلود تحقیق در مورد ملاحظات دندانپزشکی در بیماران سیستمیک

دانلود تحقیق در مورد...

پاورپوینت در مورد نوشتار علمی فنی

پاورپوینت در مورد نوشتار علمی...

دانلود تحقیق در مورد لوله گذاری دستگاه گوارش از راه رکتال

دانلود تحقیق در مورد...

دانلود نقشه اتوکد طرح جامع اصفهان

دانلود نقشه اتوکد طرح...

پاورپوینت در مورد نمودار فرآیند برقراری سرویس

پاورپوینت در مورد نمودار فرآیند برقراری...

دانلود تحقیق در مورد فنآوری و آینده

دانلود تحقیق در مورد...

دانلود تحقیق در مورد طرح توجیهی تولید خیار شور

دانلود تحقیق در مورد...

پاورپوینت در مورد نگهداری خط

پاورپوینت در مورد...

پاورپوینت در مورد نگهبانان و گشتی های حریق

پاورپوینت در مورد...

پاورپوینت در مورد نگاهی کوتاه به واحد های پرورشی متوسطه

پاورپوینت در مورد...

ﻃﺮاﺣﯽ ﯾﮏ ﺗﺸﺪﯾﺪﮔﺮ Tﺷﮑﻞ و اﺳﺘﺨﺮاج ﻣﺪار ﻣﻌﺎدل آن
ﻃﺮاﺣﯽ و ﺷﺒﯿﻪ ﺳﺎزی ﯾﮏ ﺳ� ﻮل ﺗﻀﻌﯿﻒ ﮔﺮ اﻣﭙﺪاﻧﺲ ﭘ� ﻪای
ﻃﺮاﺣﯽ و ﺷﺒﯿﻪ ﺳﺎزی ﯾﮏ ﺗﻘﺴﯿﻢ ﮐﻨﻨﺪه ﺗﻮان ﺑﺎ ﮐﻤﮏ ﺳﺎﺧﺘﺎر اﻣﭙﺪاﻧﺲ ﭘ� ﻪاﯾﯽ
ﺑﻬﺒﻮد روش ﻓﺸﺮده ﺳﺎزی اﻃﻼﻋﺎت ﺑﺪون ﺗ� ﻔﺎت ﺑﺮ ﭘﺎﯾﻪ دﯾﮑﺸﻨﺮی
اﺻﻼح ﻏﯿﺮ ﯾﮑﻨﻮاﺧﺘﯽ ﺷﺪت روﺷﻨﺎﯾﯽ درﺗﺼﺎوﯾﺮ آﻧﮋﯾﻮﮔﺮاﻓﯽ ﺟﻬﺖ ﻟﺒﻪ ﯾﺎﺑﯽ دﻗﯿﻖ ﻋﺮوق ﺑﻪ روش ﻣ� ﻤﻮﻋﻪ ﺳﻄﺢ
وای ﻓﺎی ﺧﻮد ﺑﻬﯿﻨﻪ ﺳﺎز ﺗﺪاﺧﻞ آﮔﺎه ﺑﺮای ﺑﻬﺮه وری ﺑﺎﻻی اﯾﻨﺘﺮﻧﺖ اﺷﯿﺎ در ﯾﮏ ﺷﺒﮑﻪ ﻣﺘﺮاﮐﻢ
ﭼﺎﻟﺶ ﻫﺎی ﺣﻘﻮﻗﯽ اﯾﻨﺘﺮﻧﺖ اﺷﯿﺎ
ﯾﮏ ﭘﺮوﺗﮑﻞ ﻣﺴﯿﺮﯾﺎﺑﯽ ﮐﺎرآﻣﺪ اﯾﻨﺘﺮﻧﺖ اﺷﯿﺎ ﺑﺮای ﭘﺎﺳﺦ ﮔﻮﯾﯽ اﺿﻄﺮاری
ﻃﺮاﺣﯽ و ﺷﺒﯿﻪ ﺳﺎزی ﻓﯿ� ﺘﺮ ﭘﺎﯾﯿﻦ ﮔﺬر ﺑﺎ ﭘﻬﻨﺎی ﺑﺎﻧﺪ وﺳﯿﻊ ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از رزوﻧﺎﺗﻮر ﻣﺜ� ﺜﯽ ﺷﮑﻞ
An overview on principles of foundation fieldbus control systems
ﻣﻘﺎﯾﺴﻪ اﻟﮕﻮرﯾﺘﻢ ﻫﺎی ﺗﺮﮐﯿﺒﯽ و ﻏﯿﺮﺗﺮﮐﯿﺒﯽ ﻣﺨﺘ� ﻒ ﺟﻬﺖ اراﺋﻪ ﯾﮏ ﻣﺪل ﭘﯿﺶ ﺑﯿﻨﯽ در داده کاوی
طراحی و شبیه سازی آنتن موج نشتی LEAKY WAVE
ﺷﺒﯿﻪ ﺳﺎزی ﺳﺎﺧﺘﺎر ﯾﮏ ﺗﺮاﻧﺰﯾﺴﺘﻮرBJTﺑﺎ ﻧﺮم اﻓﺰارSILVACO ATHENA
ﺷﺒﮑﻪ ﻋﺼﺒﯽ ﭘﻮﯾﺎ ﺑﺮای ﻃﺒﻘﻪ ﺑﻨﺪی ﻣﺘﻦ
ﯾﮏ ﺳﻮﺋﯿﭻ ﻣﻨﻄﻘﯽ AND ﺑﺎ ﺳﺎﺧﺘﺎر ﺷﺎﻧﻪای ﻣﺒﺘﻨﯽ ﺑﺮ MEMS
روش ﻫﺎی ﺑﻬﯿﻨﻪ ﺳﺎزی ﺗﻮﻟﯿﺪ ﺑﺮق در ﻧﯿﺮوﮔﺎه ﻫﺎی ﺧﻮرﺷﯿﺪی
Design of Class-F Power Amplifier with Feedback and Compact Microstrip Resonant Cell
ﻃﺮاﺣﯽ و ﺷﺒﯿﻪ ﺳﺎزی ﯾﮏ آﻧﺘﻦ ﺟﺪﯾﺪF ﺷﮑﻞ ﺑﺎ ﺳﻪ ﺑﺎﻧﺪ رزوﻧﺎﻧﺴﯽ
ارزﯾﺎﺑﯽ ﻋﻮاﻣﻞ ﻣﺆﺛﺮ ﺑﺮ اﺑﺘﻼی ﻧﻮزادان ﺑﻪ ﺑﯿﻤﺎری ﮐﻢﮐﺎری ﺗﯿﺮوﺋﯿﺪ
ﻃﺮاﺣﯽ و ﺷﺒﯿﻪ ﺳﺎزی ﯾﮏ آﻧﺘﻦ ﻓﺮﮐﺘﺎل ﻓﻮق ﺑﺎﻧﺪ وﺳﯿﻊ ﺟﺪﯾﺪ ﺑﺎ اﯾ� ﺎد ﯾﮏ ﺑﺎﻧﺪ ﻗﻄﻊﺑﺮای ﮐﺎرﺑﺮدWiMax
ﻣﺮوری ﺑﺮ ﻣﮑﺎﻧﺴﯿﻢﻫﺎی ﮐﺎﻫﺶ ﻣﺼﺮف اﻧﺮژی در ﺷﺒﮑﻪﻫﺎی ﺣﺴﮕﺮ ﺑﯿﺴﯿﻢ ﺑﺪﻧﯽ
ﺑﻬﺒﻮد اﻟﮕﻮرﯾﺘﻢ ﻣﺴﯿﺮﯾﺎﺑﯽRPLدراﯾﻨﺘﺮﻧﺖ اﺷﯿﺎء ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از ﻣﻨﻄﻖ ﻓﺎزی
ﺑﺮرﺳﯽ و ارزﯾﺎﺑﯽ ﺗﮑﻨﯿﮏ ﻫﺎی ﻣﻬﺎﺟﺮت زﻧﺪه ﻣﺎﺷﯿﻦ ﻣ� ﺎزی در راﯾﺎﻧﺶ اﺑﺮی
اﻧﺘﺨﺎب وﯾﮋﮔﯽ ﻣﺒﺘﻨﯽ ﺑﺮ ﺑﺴﺘﻪﺑﻨﺪی وزندار ﺑﺮای ﻃﺒﻘﻪﺑﻨﺪی دادهﻫﺎی ﻣﺘﻨﯽ
ﻃﺒﻘﻪﺑﻨﺪی اﺣﺴﺎﺳﺎت ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از ﯾﺎدﮔﯿﺮی ﺗﺮﮐﯿﺒﯽ وزندار
ﻃﺮاﺣﯽ اﺗﺼﺎل ﻣﻮازی دو اﯾﻨﻮرﺗﺮ ﻣﻨﺒﻊ وﻟﺘﺎژ ﺑﺮاﺳﺎس اﺳﺘﺮاﺗﮋی دروپ ﮐﻨﺘﺮل در رﯾﺰ ﺷﺒﮑﻪ ﻫﺎ
ﺑﻬﺒﻮد دﻗﺖﻫﺎی ردﮔﯿﺮی در رادار آراﯾﻪ ﻓﺎزی
ﭼﺎرﭼﻮب ﻣﺤﺎﺳﺒﺎت اﺑﺮی ﺗﺼﺪﯾﻖ دو ﺟﺎﻧﺒﻪ ﺑﺮ اﺳﺎس ﻣﺎژول ﺑﺴﺘﺮ ﻣﻄﻤﺌﻦ
ﻣﺮوری ﺑﺮ اﻟﮕﻮرﯾﺘﻢ ﻫﺎی ﻣﺴﯿﺮﯾﺎﺑﯽ ﺗﺤﻤﻞ ﭘﺬﯾﺮ اﺧﺘﻼل در ﺷﺒﮑﻪ ﻫﺎی ﺣﺴﮕﺮ ﺑﯽ ﺳﯿﻢ
اراﯾﻪ روﺷﯽ ﺑﺮای ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ ﺗﻮﻣﻮرﻫﺎی ﺳﺮﻃﺎن ﺳﯿﻨﻪ ﺑﻪ ﮐﻤﮏ اﻟﮕﻮرﯾﺘﻢﻫﺎی SURF و ﺧﻮﺷﻪ ﺑﻨﺪی
اراﺋﻪ ﯾﮏ ﻣﻌﻤﺎری ﺳ� ﺴ� ﻪ ﻣﺮاﺗﺒﯽ ﻣﺒﺘﻨﯽ ﺑﺮ ﺷﺒﮑﻪ در ﺳﯿﺴﺘﻢ ﺗﺸﺨﯿﺺ ﻧﻔﻮذ
ﻃﺮاﺣﯽ ﯾﮏ ﺳﯿﺴﺘﻢAVR ﺑﻪ ﮐﻤﮏ ﻣﻨﻄﻖ ﻓﺎزی ﺟﻬﺖ ﺑﻬﺒﻮد ﭘﺎﯾﺪاری ﮔﺬراﺳﯿﺴﺘﻢ ﻗﺪرت
ﺑﻬﯿﻨﻪ ﺳﺎزی ﭘﺎراﻣﺘﺮﻫﺎی ﮐﻨﺘﺮل ﮐﻨﻨﺪه SVC ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از اﻟﮕﻮرﯾﺘﻢ ژﻧﺘﯿﮏ ﺟﻬﺖ ﺑﻬﺒﻮد ﭘﺎﯾﺪاری ﮔﺬرای ﺳﯿﺴﺘﻢ ﻗﺪرت
ﻣﺪل ﺳﻼﻣﺖ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﻗﺪرت ﺷﺎﻣﻞ ﻧﯿﺮوﮔﺎهﻫﺎی ﺗ� ﻤﺒﻪ ذﺧﯿﺮه ای
ﺑﻬﺮهﺑﺮداری ﺳﯿﺴﺘﻢ ﻗﺪرت ﻣﺒﺘﻨﯽ ﺑﺮ رﯾﺴﮏ ﭘﺎﺳﺦ ﺑﺎ ﺣﻀﻮر ﻧﯿﺮوﮔﺎه آﺑﯽ ﺟﺮﯾﺎﻧﯽ
ﺑﺮرﺳﯽ ﺗﺄﺛﯿﺮ ﺧﺎزنﮔﺬاری ﺑﺮ ﺷﺎﺧﺺﻫﺎی ﻗﺎﺑ� ﯿﺖ اﻃﻤﯿﻨﺎن ﻣﺒﺘﻨﯽ ﺑﺮ ﺗﻮان راﮐﺘﯿﻮ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﻗﺪرت
روﺷﯽ ﻧﻮﯾﻦ ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮر ﻣﮑﺎﻧﯿﺎﺑﯽ ﺗﺨ� ﯿﻪ ﺟﺰﺋﯽ در ﺗ� ﻬﯿﺰات ﻓﺸﺎرﻗﻮی
ارزﯾﺎﺑﯽ ﮐﻔﺎﯾﺖ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﻣﺮﮐﺐ ﺗﻮﻟﯿﺪ و اﻧﺘﻘﺎل ﺑﺎ ﺣﻀﻮر ﻧﯿﺮوﮔﺎهﻫﺎی ﺗ� ﻤﺒﻪ ذﺧﯿﺮه ای
ﭘﯿﺶﺑﯿﻨﯽ ﮐﻮﺗﺎه ﻣﺪت ﻣﺼﺮف اﻧﺮژی ﺑﻪ روش زﻧ� ﯿﺮه ﻣﺎرﮐﻮف
ﺗﺄﺛﯿﺮ ﭘﺎﺳﺨﮕﻮﯾﯽ ﺑﺎر ﺑﺮ ﺷﺎﺧﺺﻫﺎی ﮐﻔﺎﯾﺖ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﺗﻮﻟﯿﺪ
ﻣﺮوری ﺑﺮ ﻣﺰاﯾﺎ و ﭼﺎﻟﺶ ﻫﺎی اﺳﺘﻔﺎده از واﻗﻌﯿﺖ ﻣ� ﺎزی و اﻓﺰوده در ﻓﺮوﺷﮕﺎه ﻫﺎی اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ
ﺑﺮرﺳﯽ اﺛﺮات ﺗﻐﯿﯿﺮ ﭘﺎراﻣﺘﺮSLOPE در ﻓﺸﺮده ﺳﺎز ﺳﯿﮕﻨﺎل ﺻﻮﺗﯽ ﺳﯿﻨﻮﺳﯽ
ارایه یک روش جستجو با استفاده از معماری PASTRY
ﺣﻞ ﭘﺨﺶ ﺑﺎر اﻗﺘﺼﺎدی ﺑﻮﺳﯿ� ﻪ اﻟﮕﻮرﯾﺘﻢ ﻓﺮا اﺑﺘﮑﺎری ﺑﺎ درﻧﻈﺮ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﺗﻮﻟﯿﺪات ﭘﺮاﮐﻨﺪه
ﻣﮑﺎن ﯾﺎﺑﯽ ﺑﻬﯿﻨﻪ ﺧﺎزن ﻫﺎ ﺟﻬﺖ ﮐﺎﻫﺶ ﺗ� ﻔﺎت ﺗﻮان ﺷﺒﮑﻪ ﻫﺎی ﺗﻮزﯾﻊ ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از اﻟﮕﻮرﯾﺘﻢ ﻓﺎزی
طرح توجیهی و بیزینس پلن فروشگاه مواد غذایی
مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته بهینه سازی پرتفوی مدل مارکویتز
بررسی تاثیر عوامل موثر بر توانمندسازی مدیران بر اثربخشی مدیریت مالی مطالعه موردی: شرکت تپش دادههای نوین پاسارگاد
تشخیص بیماری آلزایمر با کمک سیستم خبره فازی مبتنی بر الگوریتم مورچگان
تحلیل اثر حاکمیت شرکتی بر همزمانی قیمت سهام در شرکت های بورس اوراق بهادار تهران
طرح توجیهی و بیزینس پلن مجتمع ورزشی
بهبود الگوریتم بهینه سازی اجتماع عنکبوت ها با روش سرگردانی برای حل مسائل چندگانه
ارائه یک مدل مفهومی سیستمی جهت تاثیر نشان دادن تاثیر برتری نوآوری در مؤسسات آموزش عالی
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر جذب مشتری با استفاده از تکنیک های MADM )مطالعه موردی: شعبات موسسه اعتباری کوثر استان آذربایجان غربی(
ارزیابی تاثیر خاکستر بادی و بنتونیت بر روی مشخصات مکانیکی بتن غلتکی
تاثیر چرخه عمر شرکت های در حال رشد بر محافظه کاری در شرکتهای پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار تهران
بررسی تأثیر برون سپاری نگهداری و تعمیرات بر عملکرد شرکت بهرهبرداری نفت و گاز کارون
بررسی رابطه بین دوره تصدی مدیر عامل و مدیریت سود با میزان نظارت
انواع حسابرسی و تحقق اقتصاد مقاومتی
بررسی ارتباط بین رشد دارایی ها با بازده مقطعی سهام در بین شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
نقش ضمانت نامه های بانکی در تهیه منابع پولی و ارائه راهکارهایی برای افزایش آنها
بررسی حقوق مودیان مالیاتی در مراجع مالیاتی با تاکید بر حق دفاع مالیاتی
ﻃﺮح ﺗﻮﺟﻴﻬﯽ و بیزینس پلن ﻓﻨﯽ و اﻗﺘﺼﺎدﯼ وﻣﺎﻟﯽ ﺧﺪﻣﺎت ﻣﺴﺎﻓﺮﺗﯽ وﺟﻬﺎن ﮔﺮدﯼ
ﻃﺮح ﺗﻮﺟﻴﻬﻲ ﭘﺮورش ﺷﺘﺮ ﻣﺮغ
معرفی و شناسایی تنوع فلور گیاهان دارویی به عنوان راهکاری جهت حفظ تنوع زیستی )مطالعه موردی: نیشابور(
بررسی تأثیر کاربری اراضی بر آسیب پذیری آبخوان با استفاده از روش دراستیک و ANP )مطالعه موردی: دشت مشهد(
مروری بر کاربردهای پردازش تصویر در تشخیص سرطان پوست
بررسی تأثیر الیاف FRP بر رفتار ستون های بتن مسلح
بررسی تاثیر برادهی فولادی به برخی از خواص فیزیکی بتن
بررسی تاثیر روکش های مختلف در مقابل توزیع خرابی سرریز سدها دربرابر پدیده کاویتاسیون
بررسی عملکرد ریز شبکه در حالت خطا
مدلسازی تحلیلی اثرات کانال کوتاه در ترانزیستورهای با گیت دو مادهای احاطه شده در شرایط زیر آستانه
بررسی وضعیت وجدان کاری در بین کارکنان زندان شهرستان زاهدان
بررسی تاثیر ابعاد محتوای سازمان)برنامه ریزی استراتژیک رسمی،انعطاف پذیری و نوآوری در برنامه ریزی( بر عملکرد شرکت)مطالعه موردی:شرکت نفت فلات قاره ایران(
تحلیل اثر ارزشهای خرید بر رضایتمندی مشتریان در خریدهای اینترنتی مورد مطالعه: شرکت درخت طلایی سودای شرق
تأثیر وضعیت هوش مالی کارکنان و تأثیر آن برعملکرد مالی دستگاه ها )مطالعه موردی سازمان امور اقتصاد و دارایی استان آذربایجان غربی(
بررسی رابطه انگیزه برای کار کارکنان و هوش مالی آنها )مطالعه موردی سازمان امور اقتصاد و دارایی استان آذربایجان غربی(
بررسی تأثیر شهرت حسابرس بر معاملات با اشخاص وابسته شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی امکان سنجی روش هزینه یابی بر مبنای فعالیت در بودجه بندی عملیاتی)مورد مطالعه: دستگاه های دولتی استان کهگیلویه و بویر احمد(
بررسی اثرات متغیرهای کلان اقتصادی بر شاخص سهام در کشورهای OECD با استفاده از الگوی دادههای پانل
بررسی ارتباط نسبت نوسانات سود و کیفیت اقلام تعهدی با بازده سهام در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر رضایت مشتریان بانک ایران زمین )مطالعه موردی: شعب کیش(
بررسی عوامل مؤثر بر مصرف محصولات سبز با استفاده ازتئوریهای رفتار برنامه ریزی شده و عمل منطقی )مورد مطالعه: کارکنان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز(
بررسی نقش شخصیت، اخلاق و رفتار شهروندی سازمانی افراد و کارمندان بر عملکرد سازمان
نقش حسابرسی در تحقق اقتصاد مقاومتی
بررسی نقش فرآیندهای داخلی ناوگان حمل و نقل درون شهری کیش در دستیابی به اهداف استراتژیک
بررسی تاثیر رهبری خدمتگزار بر تعهد سازمانی )مورد مطالعه کارکنان نیروی انتظامی شهرستان تربت حیدریه در سال 1395 )
بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری با انگیزش شغلی کارکنان )مورد مطالعه کارکنان بانک سپه شهرستان تربت حیدریه(
بررسی رابطه بین عدم تقارن اطلاعاتی و مدیریت سود صندوق های مشترک سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی کیفیت اطلاعات حسابداری، اثربخشی نظارت و انتخاب سرمایه گذاری بلند مدت
مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته بهینه سازی پرتفوی مدل مارکویتز
ارزیابی الگوریتم LEACH در مسیریابی شبکه های حسگر بیسیم
یک مصالحه مابین ذخیره ی انرژی وافزایش مشخصات کیفیت سرویس شبکه های تلفن همراه هوشمند نسل4(کارشناسی ارشد )
طرح توجیهی و بیزینس پلن فروشگاه مواد غذایی
بررسی و تحلیل عناصر داستان در رمان کلیدر از محمود دولت‌آبادی(کارشناسی ارشد)
پاور پوینت شبکه های موبایل (کارشناسی ارشد)
پاورپوینت گنبد در معماری اسلامی
هنجارگریزی در اشعار محمدرضا شفیعی‏ کدکنی ( کارشناسی ارشد )
قالب های ذهنی
آئین فرمانروایی و کشورداری در ادب پارسی در قرن نهم و دهم(کارشناسی ارشد)
پاور پوینت بازار در معماری اسلامی
ضرورت نظام تضمین کیفیت در آموزش عالی 27 صفحه
ﻃﺮح ﺗﻮﺟﻴﻬﻲ ﭘﺮورش ﺷﺘﺮ ﻣﺮغ
پاور پوینت شیوه خراسانی
پاور پوینت کار آفرینی در کسب و کار اینترنتی 102 اسلاید
بررسی وتحلیل طنز در شعر ابن رومی(کارشناسی ارشد)
آینده مدیریت منابع انسانی
ساختار ماشین های مغناطیسی شارمحور (کارشناسی ارشد )
سیمنار ماهیت وفای به عهد ( کارشناسی ارشد)
تحلیل اثر حاکمیت شرکتی بر همزمانی قیمت سهام در شرکت های بورس اوراق بهادار تهران
آسیب های شایع در ورزش فوتبال چیست و چگونه با آنها برخورد کنیم
پاور پوینت دوره آموزشی توسعه کارآفرینی
امنیت شبکه های ادهاک POWER POINT
توسعه آموزش عالی و افزایش دسترسی به آن یک ضرورت
شکل دهی فلزات
بررسی و تولید نوارهای آمورف بکار رفته در حسگر نیرو وبررسی خواص مغناطیسی آن
طرح توجیهی و بیزینس پلن مجتمع ورزشی
بررسی تاثیر عوامل موثر بر توانمندسازی مدیران بر اثربخشی مدیریت مالی مطالعه موردی: شرکت تپش دادههای نوین پاسارگاد
تشخیص بیماری آلزایمر با کمک سیستم خبره فازی مبتنی بر الگوریتم مورچگان
بررسی اثر سخت کننده ها در اطراف بازشوها بررفتاردیوارهای برشی فولادی تحت اثر بارجانبی (کارشناسی ارشد)
بررسی الگوریتمهای مسیریابی در شبکه های سنسور بیسیم از جهت مصرف توان
کارآفرینی تولیدی پوشاک مقطع کارشناسی
بررسی الگوریتمهای مسیریابی در شبکه های حسگر بیسیم از جهت مصرف توان
طرح توجیهی و بیزینس پلن بسته بندی آب معدنی
ایجاد تغییرات در AHP با سلسله مراتب غیر خطی و وجود روابط ریاضی مابین معیارها و زیر معیارها
طراحی فرهنگسرا بارویکرد پدیدارشناسانه به معماری معاصر کرمانشاه
سمینار نقش آموزش ریاضی مبتنی بر سبکهای تفکر بر میزان پیشرفت درسی و توانایی حل مسئله در دانش آموزان پایه ششم (کارشناسی ارشد)
کشت هیدروپونیک پروژه پایانی
آشنایی با صدمات ورزش شنا و توان بخشی آنها
بررسی چگالی حالات و ظرفیت گرمایی الکترونی نانوسیم های گرافنی و نیترید بور در رهیافت تابع گرین (کارشناسی ارشد)
پروژه پایانی بررسی و عملکرد کلید های قدرت (کارشناسی ) رشته برق
سیستم های اطلاعات مدیریت
بررسی رابطه سهام شناور آزاد با رتبه کیفیت افشاء اطلاعات مالی
ﻃﺮح ﺗﻮﺟﻴﻬﻲ و بیزینس پلن ﻣﺮﻛﺰ رادﻳﻮ ﺗﺮاﭘﻲ در ﻣﺎن ﺳﺮﻃﺎن ﺑﺎ ﭘﺮﺗﻮ اﻳﻜﺲ وﮔﺎﻣﺎ
احراز تاجر بودن و توقف از پرداخت دیون در ورشکستگی

کلمات کلیدی :
  • فصل هنری